۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۹۹۳۳۶
در گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین اسلامی مطرح شد؛

برخی ساده نگری جاهلانه نسبت به غرب دارند/ آمریکا روی عناصر خود فروخته داخلی برنامه ریزی می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعاً سادگی و بی بصیرتی ما خواهد بود که مطرح کنیم با غربی‌ها که قابل اعتماد نیستند پای میز مذاکره نشستیم در حالی‌که نمی‌دانستیم اینها مستکبر و دشمن هستند؛ این دشمن در هر شرایطی می‌خواهد انقلاب اسلامی را تحقیر کند و اقتدار و عزت ایران اسلامی را زیر سؤال ببرد.
حجت الاسلام والمسلمين اسلامي نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین  علی اسلامی، نماینده مردمی قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با بیان این‌که قرآن کریم در رابطه با شیطان بیانش این است که شیطان عدو مبین شماست بنابراین از آن اجتناب کرده و فاصله بگیرید، گفت: آمریکا نمونه‌ای از دشمن آشکار است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری درباره‌ی هدف غربی‌ها از نقض مکرر توافقنامه ژنو اظهار داشت: مستکبرین عالم، حاکمیت انگلیس و تمام وجود اسرائیل با اسلام در جنگ است و دشمن انقلاب و ولایت فقیه هستند که این افراد منظورشان از این مذاکرات صلح نیست.

وی در ادامه افزود: غربی‌ها منظورشان این نیست که اگر یک موردی مایه اختلاف بین ایران و بعضی از کشورها شده باشد حل شود، هر که این دیدگاه را نسبت به آمریکا، انگلیس و اسرائیل داشته باشد بدون شک یک نوع ساده نگری جاهلانه دارد .

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه برخی از عناصر داخلی در کشور استقلالی ندارند و خودشان را می‌خواهند وابسته به قدرت متکبر عالم کنند، ابراز داشت: هدف غربی‌ها این است که تمام جهان تحت سطله آنها باشد و وقتی نمی‌توانند بر خاورمیانه به دلیل حضور پرقدرت ایران سیطره پیدا کنند به بهانه مذاکره روی عناصر خودفرخته در کشور برنامه ریزی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: قطعاً سادگی و بی بصیرتی ما خواهد بود که مطرح کنیم با غربی‌ها که قابل اعتماد نیستند پای میز مذاکره نشستیم در حالی‌که نمی‌دانستیم اینها مستکبر و دشمن هستند؛ این دشمن در هر شرایطی می‌خواهد انقلاب اسلامی را تحقیر کند و اقتدار و عزت ایران اسلامی را زیر سؤال ببرد.

نماینده مردمی قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که اگر دیده می‌شود به ده‌ها صورت این توافقنامه را تفسیر کرده‌اند و توجیهاتی ارائه می‌دهند فقط قصد تحقیر ایران را دارند، ابراز داشت: بنابراین توافقنامه را پشت سر هم نقض می‌کنند این کشورها می‌خواهند استقلال سیاسی ایران و حتی استقلال کشور را در عرصه‌های مختلف علمی و تکنولوژی از بین ببرند.،

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که غربی‌ها با مطرح کردن بحث موشک‌های بالستیک ایران در مذاکرات چه اهدافی دارند؟ خاطرنشان کرد: ملت ما، نظام و رهبری اجازه نمی‌دهند که اموری که مایه استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی شده از دست بدهیم، چرا آمریکا قدرت دفاعی خود را مورد بحث قرار نمی‌دهد؟

امام جمعه تاکستان با انتقاد از صحبت مسؤول دیپلماسی ایران درباره بحث دفاعی ایران، تصریح کرد: اگر آمریکا بخواهد در زمان ده تا سی دقیقه  همه‌ مسائل دفاعی ما را برهم بریزد چرا این اقدام را نمی‌کند‌؟ چطور شده که موشک‌های ایران باید مورد بحث قرار بگیرد و مذاکره شود اما زرادخانه‌های اتمی آمریکا و انگلیس سرجایش محفوظ بماند؟

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تاکید کرد: ملت، رهبری و نظام ما اجازه نخواهند داد که کسی موشک‌های دفاعی ایران را مورد بحث قرار دهد، ابزاری که اسرائیل را به تزلزل انداخته و ابهت آنها را در جنگ با غزه و حزب الله به زانو درآورد.

نماینده خبرگان رهبری استان قزوین درباره‌ نقش علما در روشنگری ابعاد مذاکرات ژنو و عملکرد غربی‌ها بیان داشت: وظیفه اصلی علما است که در تریبون‌ها و سخنرانی‌هایشان به روشنگری در این زمینه بپردازند و در همین ماه‌های اخیر ائمه‌های جمعه از تهران تا دیگر مراکز استان‌ها به روشنگری پرداخته و توصیه کردند که مبادا از توجه و روی خوش دشمنان مغرور شوید.

وی در پایان گفت: به گفته‌ حضرت آیت الله جوادی آملی اگر چنانچه به آمریکا دست دادید فوراً انگشتانتان را بشمرید و ببینید چقدر شده و این خود نمونه ای از روشنگری است، همچنین در همین استان قزوین شاهد بودیم که بعضی از ائمه جمعه با روشنگری برخی از اشتباهات مسوولین کشور را بیان کردند./955/ت302/ج

ارسال نظرات