۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۰۲۰۷۷

فعالیت 55حوزه علمیه خواهران در استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان از فعالیت ۵۵ حوزه علمیه خواهران در استان خبر داد و گفت: حوزه های علمیه خواهران نقش بسزائی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی دارند.
حجت الاسلام سيد مهدي ابطحي مدير حوزه علميه خواهران اصفهان

حجت الاسلام سیدمهدی ابطحی، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با تأکید بر نقش مهم حوزه های علمیه در احیا فرهنگ غنی اسلام و حفظ باورهای دینی و اعتقادی مردم در اصفهان، گفت: حوزه های علمیه خواهران در ایجاد و نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه، دفاع از حریم دین و ولایت و مقابله با انحرافات و شبهات همیشه فعال بوده اند.

 

 وی با بیان این که حوزه های علمیه خواهران نیز با تربیت خواهران طلبه نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی و انحرافات دارند، افزود: استان اصفهان دارای 55 حوزه‌ علمیه خواهران است که 12 حوزه در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

 

حجت الاسلام ابطحی، تبیین و تعمیق آموزه‌های اسلام و مکتب تشیع در عرصه‌های مختلف علوم و معارف اسلامی به ویژه مسائل اختصاصی زنان و خانواده، تولید علم در عرصه مسائل زنان و خانواده مبتنی بر اسلام و معارف، تربیت خواهران مستعد و کارآزموده برای رفع نیازهای دینی جامعه و نظام اسلامی و ترویج و نهادنیه کردن ارزش ها اسلامی و دینی را از سیاست های حوزه های علمیه خواهران دانست.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان، افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و توطئه های آنها برای جدائی نوجوانان و جوانان از دین و اعتقادات باید طلاب مستعد و با تجربه در حوزه های علمیه تربیت کنیم تا آنها بتوانند با درایت و تیزبینی نوجوانان و جوانان را نسبت به شبهات و انحرافات آگاه سازند./939/ت303/س

ارسال نظرات