۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۰۸۴۳۹
مسؤول بسیج طلاب خوزستان:

ولایت مداری مهم ترین شاخص حضرت ابوالفضل است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، ولایتمداری را مهم ترین شاخصه حضرت ابوالفضل(ع) دانست و افزود: هدف اصلی دشمنان تضعیف جایگاه ولایت فقیه است؛ از این رو باید هوشیاری و بصیرت خود را بالا برد.
حجت الاسلام بهرام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، ظهر امروز در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام الهی 15 خرداد در نماز خانه حضرت ولیعصر(عج) پدافند نیروی هوایی اهواز با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: ولایتمداری مهم ترین شاخص حضرت ابوالفضل(ع) است.

وی نیروهای مسلح را نمونه ای از ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه دانست، افزود: هدف اصلی دشمنان تضعیف جایگاه ولایت فقیه است؛ از این رو باید هوشیاری و بصیرت خود را بالا برد.

حجت الاسلام بهرام با بیان این که تفکرات امام خمینی(ره) در رویش بیداری اسلامی مشهود است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) تربیت یافته حوزه علمیه و مکتب رسول الله بود.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان با اشاره به درایت امام خمینی(ره) در علم فقه گفت: فتاوای امام در فقه شیعه همچون خورشید می‌درخشید و فتاوای مخالف فتوای وی در دوران حیاتش کمرنگ بود.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) پیرمردی بود که جهادگرایانه در عصر خود زندگی می‌کرد، اظهار داشت: پیاده سازی تفکرات امام خمینی (ره) در مقاومت سوریه مشهود است.

مسئول سازمان بسیح طلاب استان خوزستان به توانمندی های امام خمینی(ره) در زمینه هنر اشاره کرد و افزود: معمار کبیر انقلاب از نظر هنری و شعری نیز توانمند بود و آشنایان به شعر نیز بر این مسأله واقف هستند که کلید واژه های امام در سروده های وی بی نظیر است./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات