۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۰۸۴۹۲
امام جمعه نجف آباد:

گرامیداشت یاد امام حیات دوباره انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی حضور در مراسم سالگرد رحلت امام را همچون برپایی اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: آن گونه که دنیا از حضور میلیونی شیعیان در اربعین حسینی دچار شگفتی شد، حضور کسانی که پیاده روزها برای رسیدن به مرقد امام در راه هستند، نیز باعث تعجب دنیا شده است.
حجت الاسلام حسناتي امام جمعه نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد صبح امروز در مراسم سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) که در مسجد جامع نجف آباد برگزار شد، امام را پدر این امت نامید و گفت: امام به عنوان معلم این امت چیزهایی آموخت که در این عصر و زمان هیچ کس قادر به آموختن آن نبود.

وی دید جدید امام نسبت به اسلام و اهل بیت(ع) را از ویژگی های بارز ایشان برشمرد و افزود: امام در آن دوران خفقان دولت پهلوی با مجاهدت های خود سبب گردید تا مردم بار دیگر درس شهامت، عزت، حریت و آزادگی را بیاموزند و در برابر حکومت جور بایستند.

حجت الاسلام حسناتی حضور در مراسم سالگرد رحلت امام را همچون برپایی اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: آن گونه که دنیا از حضور میلیونی شیعیان در اربعین حسینی دچار شگفتی شد، حضور کسانی که پیاده روزها برای رسیدن به مرقد امام در راه هستند، نیز باعث تعجب دنیا شده است.

وی در ادامه بیان داشت: حضور جوانان در این مراسم، که حتی در زمان حیات امام به دنیا نیامده بودند، نشان از بزرگی و عظمت این رهبر کبیر و هم پیمانی با آرمان های حضرت امام و انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با اشاره به این که حضور در مراسم بزرگداشت نوعی ذکر و شکر به درگاه الهی است، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره امام حیات دوباره این انقلاب است و پاسداست آن نوعی شکرگزاری در برابر نعمتی است که خداوند با انقلاب به مردم این کشور عنایت کرد.

وی برپایی مجالس و بیان مباحثی پیرامون شخصیت امام و انقلاب را از جمله وظایف امت انقلابی در این روزها دانست و گفت: با برپایی این مراسم و مجالس همواره یاد و راه امام در خاطره ها زنده نگه داریم که این تکلیفی الهی در برابر این انقلاب است.

امام جمعه نجف آباد در ادامه با اشاره به ربع قرن دوری از امام و پرچم داری این انقلاب به دست شاگرد مکتب ایشان بیان داشت: بعد از رحلت امام فتنه ها و مشکلات و تهدید و تحریم ها چند برابر شد و رهبر معظم انقلاب به حق در تمام فتنه ها نقشه های برنامه ریزان عالم استکبار را بر هم زد.

وی در پایان با بیان این نکته که در این دوران باید سعی کنیم به جای بزرگ نمایی مشکلات، هر چه بیشتر شاکر دارایی ها و نعمت هایی باشیم که در اختیار این ملت قرار گرفته است، گفت: نمونه این نعمت ها عظمتی است که اکنون ایران در کل خاورمیانه و کشورهای عربی و هم چنین کشورهای غربی پیدا کرده است./1306/پ202/ب

ارسال نظرات