۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۲۰۹۴۱۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نیمه شعبان، وعده صدق الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت:نیمه شعبان وعده صدق الهی است که در آن از استکبار و ظلم خبری نیست و مؤمنان و مستضعفین بر زمین حکومت می کنند.
حجت الاسلام ديرباز، نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: ظهور حضرت مهدی یک واقعیت انکارناپذیر است و مسأله ظهور آن حضرت بنا بر روایات و آیات قرآن کریم کاملا برای همه شیعیان واضح است.
 
وی افزود: آن چه که در قرآن کریم و روایات درباره ظهور حضرت مهدی (عج) بیان شده دلایل محکمی بر چگونگی ظهور آن منجی عالم بشریت است که هر گونه ادعای واهی اشخاص درباره آن حضرت را باطل می سازد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ماموریت همه انبیای الهی هدایت بشر در مسیر حق و رسیدن به پروردگار بوده و ادامه این مسیر برای شیعیان در مهدویت و انتظار برای ظهور منجی عالم بشریت تعریف شده است.
 
وی با بیان این که همه فرق اسلامی با اختلافات جزئی آمدن امام زمان (عج) را قبول دارند و وجود ایشان یک حقیقت کلی است که بشر حتما به چشم خواهد دید، گفت: وعده های پروردگار، فطرت عدالت جو و معنویت گرای آدمی، مبین آمدن منجی و ایجاد تحولی شگرف در زندگی دنیا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز اضافه کرد: نیمه شعبان وعده صدق الهی است که در آن از استکبار و ظلم خبری نیست و مؤمنین و مستضعفین بر زمین حکومت می کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: نیمه شعبان از بزرگترین جشن های شیعیان محسوب می شود و شور و نشاط مهدوی در این روزهای مبارک در تمامی مردم مشهود است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز شور و اشتیاق به امام زمان (عج) در تمام سطح شهر به چشم می خورد و مردم در سطح توانشان نسبت به منجی عالم بشریت اظهار ارادت می کنند و تلاش می کنند نقشی هرچند کوچک در جشن بزرگ شیعیان داشته باشند که ان‌شاء الله مورد قبول ایشان قرار بگیرد.
 
وی افزود: برای فرج امام زمان (عج) دعا کرد تا نزدیک شود و حجاب ها کنار برود و همه مسلمانان بتوانند از ولایت منجی عالم بشریت بهره مند شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در رابطه با حمکت خداوند در قرار دادن حضرت مهدی به عنوان منجی بشریت گفت: امروزه مکاتب مختلف غربی و شرقی علی رغم همه ادعاها در ارائه یک برنامه و الگوی ساده برای زندگی بشریت ناکام مانده اند چرا که اگر ذره ای در این زمینه کامیابی داشتند دیگر دنیا تا این حال شاهد غارت و تعددی نبود.
 
وی ادامه داد: بر اثر همین بی عدالتی ها، غالب ثروت دنیا در دستان عده ای قلیل است، جنگ و خون ریزی در جای جای این عالم بیداد می کند و عرصه گیتی که قرار بود تجلی گاه خداوند و رحمانیتش باشد، تبدیل شده است به جنگل درندگان و عرصه ای که پلیدی آن مجال رشد و تعالی را از غالب انسان های دنیا سلب کرده است./1302/ت302/ب4
ارسال نظرات