۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۲۱۰۰۶۱
آیت‌الله صفایی بوشهری:

سند چشم‌انداز بسیج رسانه منطبق با نگاه رهبری طراحی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سند چشم انداز بسیج رسانه منطبق با نگاه رهبری طراحی شود.
آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري - نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با قائم مقام و مدیران مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و مسؤولان بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات استراتژیک و بنیادین در حوزه‌های مختلف مدیریتی، بحث رسانه است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار پرهیز از نگاه مقطعی به فعالیت رسانه‌ها شد و اضافه کرد: با توجه به توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و حوزه‌های الکترونیک، باید نگاه ویژه‌ای به تولید منابع انسانی کارآمد و طراحی برنامه‌های دانش بنیان و مدیریت جهادی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با ارائه اسلام و فرهنگ اسلامی به جامعه جهانی، می‌توانند نور اسلام را به تمام سرزمین‌ها از افق ایران اسلامی بتابانند، افزود: بسیج رسانه خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی و افسران ارائه فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی به جامعه ملی و فراملی هستند.

 

بسیج رسانه خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی است

 

امام جمعه بوشهر به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار رسانه در مدیریت ملی و فراملی برای هر نظامی در شرایط کنونی اشاره کرد و ادامه داد: دفاع مقدس فرهنگی بخشی از دفاع مقدس نرم است که می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی قرار بگیرد.

 

وی جهان کنونی را جهان ارتباطات و رسانه توصیف کرد و بیان داشت: در تهاجم نرم رسانه‌ها به عنوان ابر ابزار محسوب می‌شوند و این ابزار هم برای تهاجم و هم برای دفاع است.

 

وی خواستار طراحی سند چشم انداز بسیج رسانه منطبق با نگاه مقام معظم رهبری شد و تاکید کرد: بوشهر استان مقام معظم رهبری است و با وحدتی که در سایه ولایت وجود دارد همه مسؤولان با تمام تلاش خود در حال خدمات رسانی به مردم هستند./919/د102/ب4

ارسال نظرات