۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۱۰۸۵۲
نماینده آیت‌الله سیستانی:

فتوای جهاد آیت الله سیستانی ملت عراق را متحد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی با اشاره به فتوای حضرت آیت‌الله سیستانی مبنی بر حکم جهاد علیه داعش، اظهار کرد:‌ فتوای این مرجع تقلید جلوی پیشرفت داعشی‌ها را گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمين شهرستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی امروز در دیدار وزیر نیرو، داعش را خطری جدی بر ای اسلامی دانست و گفت: داعش یک خطر تروریستی برای منطقه است که باید رویکرد صحیحی برای مقابله با آن اتخاذ کرد.

 

وی همکاری برخی از مردم منطقه و خیانت سران را سبب افزایش قدرت گروه تروریستی داعش ذکر کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی همچنین افزود: اگر خیانت برخی از فرماندهان ارتش نبود داعش نمی‌توانست به این اندازه پیشروی کند.

 

نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی با بیان این‌که مسیر سامرا به عتبات عالیات باز شده است، ابراز کرد: خوشبختانه در این چند روزه 13 کیلومتر که در دست مخالفان بود باز شده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با اشاره به فتوای حضرت آیت‌الله سیستانی مبنی بر حکم جهاد علیه داعش، اظهار کرد:‌ فتوای این مرجع تقلید جلوی داعشی‌ها را گرفت.

 

وی ادامه داد: فتوای حضرت آیت‌الله سیستانی تأثیر فراوانی در تقویت وحدت ملی و همدلی مردم در برابر دشمنان داشت.

 

نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی نقش پر رنگ علمای سعودی در حوادث عراق را مورد توجه قرار داد و گفت: افرادی همچون قرضاوی در اتفاقات اخیر عراق نقش دارند./927/پ203/ج

ارسال نظرات