۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۲۱۱۳۹۱
مدیرحوزه های علمیه منطقه شهرستان کاشان:

گروه های تروریستی بلای جان حامیان خود خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه های علمیه منطقه شهرستان کاشان گفت: در حوادث اخیر کشور عراق قدرت مرجعیت و اسلام به رخ دشمنان اسلام کشیده شد تا نشان داده شود رهبری در اسلام حرف اول را می زند.
حجت الاسلام رضا محمد نظري

حجت الاسلام رضا محمد نظری، مدیرحوزه های علمیه منطقه شهرستان کاشان در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به اتفاقات وحوادث اخیرگروه تروریستی داعش در عراق و نقش مرجعیت اسلام در وحدت بین مسلمانان گفت: حرکت و هوشیاری و تصمیم به هنگام مرجعیت شیعه در عراق برای وحدت بین مذاهب اسلام در عراق  باعث شد تا تمامی نقشه های آمریکا و استکبارجهانی‌، کارگردانان اصلی حوادث در سوریه و عراق را نقش برآب  نموده و نگذاشت آنها به اهداف خود برای ایجاد اختلاف و شکاف بین مسلمانان برسند.

 

وی، فتوای آیت الله سیستانی را برای جلوگیری از پیشروی تروریست های داعش به طرف بغداد را بیانگر قدرت مرجعیت دانست و افزود: گروه تروریستی داعش که از سوی کشورهای منطقه به صورت آشکار و پنهان حمایت می شود اگر با فتوای آیت الله سیستانی روبرو نشده بود امروز بغداد را نیز به تصرف خود درآورده بود.

 

به گفته وی، با فتوای آیت الله سیستانی هزاران جوان شیعه و سنی از استان های مختلف کشورعراق برای نبرد با گروه های تروریستی داوطلبانه ثبت نام کردند تا با فراگیری آموزش های نظامی به نبرد با تروریست های داعش بروند.  

 

حجت الاسلام محمد نظری در ادامه با تأکید بر هوشیاری مسلمانان برای حمایت از این پایگاه مهم در جهان اسلام گفت: دشمن این بار با طراحی فتنه از درون اسلام کار خود را آغاز کرد و در این راه برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی نقش مهمی در خیانت به جهان اسلام داشتند.

 

مدیرحوزه های علمیه منطقه شهرستان کاشان در ادامه گروه تروریستی داعش با شعار دولت اسلامی عراق و شام را محصول و فرزند پدیده افراط گرایی خواند و یادآورشد: گروه های تروریستی تکفیری، وهابی و داعش نوکر دولت های به ظاهر اسلامی منطقه و از دشمنان درجه یک اسلام در حوزه جهان اسلام هستند.

 

حجت الاسلام محمد نظری با اشاره به این که نیروهای مردمی شیعه و اهل سنت کشورعراق برای مقابله با گروه تروریستی داعش در حال آموزش و تجدید قوا هستند گفت: گروه های مردمی عراق به زودی تبدیل به یک قدرت بزرگی خواهند شد که تومار گروه تروریستی در عراق را درهم خواهند پیچید.

 

مدیرحوزه های علمیه منطقه شهرستان کاشان یاد آورشد: این وعده الهی است که مکر و حیله دشمن همیشه به خود دشمن برمی گردد لذا حامیان گروه های تروریستی داعش و تکفیری و وهابی بدانند به زودی گروه های تروریستی بلای جان حامیان خود خواهند شد و آنان مجبورخواهند شد برای از بین بردن تروریست ها، وارد عرصه و میدان شوند و بهای سنگینی را بابت حمایت های خود خواهند پرداخت./1307/ت302/ب

ارسال نظرات