۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۱۷۴۸۳
نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان‌و‌بلوچستان در بیانیه‌ای؛

دولتمردان با عزمی راسخ در جهت تحقق چشم انداز 20 ساله و اعتلای نظام اسلامی تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه ای مشترک به مناسبت هفته دولت، بر تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی در جهت تحقق چشم انداز 20 ساله و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کردند.
امام جمعه زاهدان؛ استاندار سيستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، متن کامل بیانیه مشترک آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان به شرح ذیل است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر هشتم شهریور با نام یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر این دو یار دیرین و صدیق و همسنگر در قربانگاه عشق از راه می‌رسد و فضای کشور از عطر دلنشین و رایحه خوش آنان جانی تازه می‌ گیرد. آنان که اسوه ایمان و رجا و نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی با خون پاک خود دفتر افتخارات ایران اسلامی را امضاء کردند. هفته دولت فرصتی است تا یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر را گرامی داشته و با ارزشها و نگرشهای آن دو بزرگوار تجدید عهد نمائیم .

 

بدین مناسبت هر ساله، دستاوردهای دولت‌های انقلاب اسلامی نیز مورد بررسی و مداقه قرار گرفته و در واقع اصول حاکم بر اندیشه و عمل شهیدان رجایی و باهنر سنگ محکی برای سنجش عملکرد دولتمردان دیروز ، امروز و فرداست و فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دوایر دولتی است. دولتمردان جمهوری اسلامی که با اندیشه اعتدال و امید کار خود را آغاز کرده اند، شایسته است با تأسی به این دو اسوه عشق و شهادت، و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در نامگذاری امسال به سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در جهت تحقق چشم انداز 20 ساله و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی مردم شریف ایران تلاش کنند. چرا که فرزندان معنوی امام خمینی الگوی جدیدی از مدنیت و مدیریت بر جوامع بشری را به نمایش در آورده اند که طومار مدیریت های فرعونی زمان را در هم می پیچد.

 

در پایان ضمن گرامی داشت مجدد هفته دولت و تکریم فرهنگ متعالی خدمت و تواضع به مردم به عنوان سرمایه اصلی انقلاب با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر از عموم مردم عزیز و شریف استان سیستان بلوچستان دعوت می نماید تا با مشارکت و حضور همه جانبه خود در پیشبرد اهداف توسعه ای استان در کنار دولت و دولتمردان تدبیر و امید با آرمانهای امام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت نمایند . یاد امام راحل (ره) و شهدای عزیز اسلام گرامی و سایه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مستدام باد./1311/د102/ب4

ارسال نظرات