۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۲۲۹۱۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان ملت و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، گفت: امروز همه تلاش دشمن ایجاد شکاف بین ملت و ولایت است تا بتواند از این راه به اهداف شوم برسد.
حجت الاسلام عبدالصاحب حسيني

حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک هفته دفاع مقدس شهدا را انتخاب شده از سوی خداوند دانست و آنها را ولی نعمتان ما نامید و گفت: خداوند به همه شهدا نظرکرده بود و امروز هرکجا تربت شهیدی است باید بر تربت پاک آنها بوسه زد و از آنها کمک و یاری گرفت.  

 

وی با اشاره به این که هر فردی قدمی برای معرفی شهدا بردارد کار زینبی کرده است گفت: ما که معتقدیم اگر حضرت زینب (س) نبود کربلا درکربلا می ماند بنابر این هرکس قدمی برای معرفی شهدا و یاد شهدا بردارد کاری زینبی کرده است.

 

حجت الاسلام حسینی امنیت، عزت و قدرت ایران اسلامی در جهان را به واسطه خون شهدا دانست و گفت: تمامی موفقیت های امروز جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها، از دستاوردهای دفاع مقدس و به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران و جانبازان است. 

 

وی در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری به آمریکا برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رییس جمهوری در مجمع سازمان ملل متحد از مواضع رهبر و ملت قهرمان ایران دفاع می کند.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: رییس جمهور در سفر خود نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ضمن دفاع از مواضع رهبر و ملت ایران، حامل پیام صلح و دوستی ملت ایران و افشای ماهیت استکبارجهانی و اهداف پلید آنها است. 

 

وی افزود: رییس جمهور در کنفرانس خبری با خبرنگاران نیز از اهداف و مواضع جمهوری در رابطه با استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای دفاع کرد و بر داشتن انرژی هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی تأکید و آن حق مسلم ملت ایران دانست.  

 

حجت الاسلام حسینی مواضع دولت آمریکا را نسبت به جمهوری اسلامی خصمانه خواند و گفت: امروز همه تیرها به سمت ولایت فقیه است تا نعمت بزرگ ولایت را از ما بگیرند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به این که تا پشت سر ولایت باشیم هیچ آسیبی به کشور وارد نخواهد شد یادآورشد: دشمن نیز بر این امر واقف است که تا زمانی که ملت ایران در خط ولایت و پشت سر ولایت باشند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.  

 

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز تمام هم و غم دشمن ایجاد شکاف بین ملت و ولایت تا بتواند از این راه به اهداف شوم برسد اما این آرزو را مانند آرزوی های دیگری که در سر داشت با خود به گور خواهد برد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات