۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۲۶۸۷۸
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

آیت الله مهدوی کنی برای جریان های سیاسی نقش پدری داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تجلیل از شخصیت آیت الله مهدوی کنی(ره) تأکید کرد: ایشان در همه مسؤلیت ها و مناصبی که داشت هیچ گاه از مسیر تعادل خارج نشد و همه جناح های داخل نظام ایشان را پدر خود به حساب می آوردند.
حجت الاسلام سيد علي قاضي عسکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در ویژه برنامه مجاهد پارسا که به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد، با تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری، به تبیین ویژگی های انقلابی ایشان پرداخت.
 
 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که ایشان شخصیتی کم نظیر بود، تصریح کرد:مسجد ایشان قبل از انقلاب پایگاه انقلابیون بود و همواره با اخلاق حسنه و روش های مدیریتی که داشتند در جذب جوانان کوشا بودند و مسجد ایشان مملو از جمعیت بود.
 
وی با بیان این که عشق و علاقه آیت الله مهدوی کنی به ولایت فقیه چه در زمان حضرت امام و چه در زمان حضرت آیت الله خامنه ای زبانزد بود، گفت: ایشان با همه برخورد متواضعانه داشت، همواره خوش خلق بود، هرگز بسته با افراد عمل نمی کرد.
 
 حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با بیان این که مرحوم آیت الله مهدوی کنی روحیه اعتدالی داشت، تصریح کرد: ایشان در همه مسؤلیت ها و مناصبی که داشت هیچ گاه از مسیر تعادل خارج نشد و همه جناح های داخل نظام ایشان را پدر خود به حساب می آوردند.
 
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب احترام ویژه ای برای شخصیت آیت الله مهدوی کنی قائل بودند، گفت: ایشان بسیار آینده نگر بود، افق های دور دست را می دید، نیت ایشان در تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) این بود که افراد کارآمدی را برای نظام تربیت کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با بیان این که رییس فقید مجلس خبرگان رهبری مدیریت بسیار خوبی بود، گفت: ایشان هیچ گاه سادگی و زهد خود را از دست نداد و با وجود مسؤولیت های برجسته و والایی که داشت هیچ گاه تواضع خود را از دست نداد.
 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که مردم به آیت الله مهدوی کنی علاقه وافری داشتند، گفت: امیدواریم خدای متعال به همه ما توفیق دهد راه ایشان را ادامه دهیم. /924/پ202/س
ارسال نظرات