۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۲۲۷۱۷۶
جمعیت طلاب انقلاب اسلامی:

سیره آیت الله مهدوی کنی الگوی عملی یک روحانی انقلابی صریح برای طلاب جوان بود

خبرگزاری رسا ـ جمعیت طلاب انقلاب اسلامی با صدور پیامی برای تسلیت ارتحال رییس مجلس خبرگان رهبری آورده است: منش و سیره آیت الله مهدوی کنی همواره الگوی عملی یک روحانی انقلابی صریح برای طلاب جوان بود.
جمعيت طلاب انقلاب اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت طلاب انقلاب اسلامی با صدور پیامی ارتحال آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام با اشاره به این‌که این معلم اخلاق و مجاهد عامل همواره در زمانهای حساس و خاص به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خالصانه خدمت نمود، آورده شده است که: منش و سیره آیت الله مهدوی کنی همواره الگوی عملی یک روحانی انقلابی صریح  برای طلاب جوان بود.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
العالم حی و ان کان میتا
در گذشت حضرت آیت الله مهدوی کنی حشره الله مع الانبیاء و الاوالیاء بار دیگر حوزه علمیه، طلاب و عموم متدینین را داغدار کرد.
این معلم اخلاق و مجاهد عامل همواره در زمانهای حساس و خاص به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خالصانه خدمت نمود و با وجود عظمت علمی همچون سربازی مطیع در هر زمان و موقعیتی که فرمان رهبری را می شنید اطاعت امر میکرد سوابق مسئولیتی ایشان به روشنی موید این امر است که همواره بر مدار تکلیف و ولایت مداری گام بر می داشت.
منش و سیره ایشان همواره الگوی عملی یک روحانی انقلابی صریح  برای طلاب جوان بود. از خداوند منان می خواهیم ما را ادامه دهنده راه علمای عامل و شهدا قرار دهد. 
جمعیت طلاب این ضایعه را به امام زمان عجل الله فرجه الشریف و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (دامت برکاته) و مراجع عظام تقلید ادام الله ظلهم و خیل کثیر شاگردان ایشان در حوزه و دانشگاه تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن عالم وارسته خواستار است./959/د102/ص

ارسال نظرات