۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۲۹۹۵۱
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی:

نقش آفرینی ضرغامی در افشای ماهیت شیطانی فتنه 88 تحسین برانگیز است

خبرگزاری رسا ـ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در پیامی خطاب به ضرغامی، از مدیریت انعطاف پذیر، انتقاد پذیری و ایستادگی وی بر ارزش های اسلام و انقلاب قدردانی کرد.
عزت الله ضرغامي، رييس سازمان صدا و سيما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد ، در پی انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صدا و سیما از جانب رهبر معظم انقلاب، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، در پیامی که جهت تقدیر از خدمات عزت الله ضرغامی، رییس سابق سازمان صدا و سیما تنظیم کرده است، از مدیریت انعطاف پذیر، انتقاد پذیری و ایستادگی وی بر ارزش های اسلام و انقلاب قدردانی کرد و او را نمونه مسؤول اخلاق مدار در نظام اسلامی دانست.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای مهندس سید عزت الله ضرغامی؛

ریاست محترم سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛

سلام علیکم

 

اینک که پس از 10 سال تلاش خستگی ناپذیر و قابل تقدیر در رسانه ملی، امام عزیزمان(حفظه الله تعالی) این مسئولیت تاریخی را به جناب آقای سرافراز ابلاغ فرمودند، بر خود لازم می دانیم تا از شما که همواره در طی دوران مدیریت تان، مدیریت بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) را سرلوحه کار خود قرار دادید، تشکر و قدردانی نماییم.

 

در خاطر جوان دانشجوی ایران اسلامی که حسب تعبیر زیبای شهید بهشتی(ره) موذن جامعه است و باید با بیداری خود امتی را از خواب برهاند، نام مهندس سید عزت الله ضرغامی با جلوه ای از یک مدیر با کفایت و نمونه یک مسئول اخلاقمدار در نظام اسلامی نقش بسته است.

 

پیشرفت کمی و کیفی رسانه ملی به عنوان جبهه مقدم مقابله با تهاجم رسانه ای دشمن، توجه ویژه به مقوله مهم وحدت در رسانه ملی، انتقادپذیری و مدیریت انعطاف پذیر، و عدول نکردن از ارزش های اسلام و انقلاب که نقطه اوج آن نقش آفرینی تحسین برانگیز در افشای ماهیت شیطانی فتنه منافقان و بیگانگان در سال 88 بود، شاخص هایی است که در اولین نگاه به کارنامه 10 ساله مدیریت شما بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ذهن متبادر می شود.

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد که همواره در طی دوران مدیریت شما انتقادات و حمایت های خود نسبت به عملکرد این سازمان را در جهت رشد همه جانبه این نهاد تأثیرگذار بیان نمود، امروز از برآیند مثبت این سازمان در طی مدیریت شما قدردانی صمیمانه خود را اعلام می دارد.

 

سایه امام خامنه ای مستدام و توفیقات شما روزافزون باد.

 

روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد- 18/8/1393

/820/

 

ارسال نظرات