۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۳۰۷۲۴
سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

انکار حضور نیروهای داعش در پاکستان دروغ محض است

خبرگزاری رسا – سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به سخنان دولتمردان پاکستانی در خصوص وجود داعش در پاکستان بیان داشت: انکار وجود داعش در پاکستان دورغ محض دولتمردان این کشور است.
حجت الاسلام حسن ظفر نقوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن ظفر نقوی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان از دروغ پردازی دولتمردان پاکستانی در خصوص عدم حضور نیروهای داعش در این کشور به شدت انتقاد کرد.


وی با بیان این که فعالیت‌ھای تروریستی این گروہ در شھرهای مختلف از قبیل کراچی ، پیشاور، کویته و لاھور در حال گسترش است، ابراز داشت: سکوت در برابر کمک مالی کشورھای عربی برای گروہ ھای تکفیری تروریستی امنیت کشور را به خطر می اندازد.


حجت الاسلام نقوی با اشارہ به این که گروہ ھای تکفیری در روز روشن در حال جمع آوری نیروی انسانی و منابع مالی برای داعش در پاکستان هستند، تاکید کرد: انکار وجود داعش در پاکستان دورغ محض دولتمردان کشور است.


وی با بیان این که دولتمردان پاکستانی برای حفظ جان و معاملات تجاری خود با گروہ ھای تروریستی مدارا می کنند، گفت: گروہ ھای تروریستی داخل کشور منبع تامین نیرو برای تروریست ھای بین المللی خصوصا سوریه و عراق اند.


سخنگوی مجلس وحدت مسلمین افزود: دولت و دستگاہ ھای امنیتی کشور به خوبی  از این امر آگاہ بودہ اما به دلیل منافع مشترک خود از فعالیت‌ھای آنان چشم پوشی می کنند./988/ب902/ک

ارسال نظرات