۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۳۱۳۱۰
رییس تبلیغات اسلامی شادگان خبرداد؛

خدمات رسانی به 2 هزار زائر حسینی به صورت روزانه از سوی هیأت های شادگانی

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شادگان با اشاره به مستقر شدن سه هیأت مذهبی از شادگان در مرز شلمچه گفت: این هیأت ها روزانه به بیش از 2 هزار زائر حسینی در مرز شلمچه خدمات رسانی می کنند.
خدمات رسانی به 2 هزار زائر حسینی به صورت روزانه از سوی هیأت های شادگانی

 حجت الاسلام عبدالله رضایی نسب، رییس تبلیغات اسلامی شادگان، در گفت و با خبرنگار خبرگزاری رسا  در اهواز، با بیان این که 3 هیأت شادگانی در مرز شلمچه برای خدمت رسانی به زائران بارگاه مقدس امام حسین(ع) در مرز میان ایران و عراق مستقر شدند، اظهار داشت: این هیأت های مذهبی روزانه به 2 هزار زائر حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: بیش از 110 هیأت مذهبی در شهرستان شادگان فعالیت می کنند که نسبت که سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

حجت الاسلام رضایی نسب مراسم بزرگداشت اربعین حسینی را مراسمی معنوی و ارزشمند توصیف و عنوان کرد: مردم ولایتمدار و دین مدار شادگان همه ساله با برگزاری مراسمی باشکوه یاد شهیدان واقعه کربلا را به بهترین شیوه  گرامی می دارند.

رییس تبلیغات اسلامی شادگان گفت: عشایر خون گرم این شهرستان در برگزاری مراسم مذهبی و پذیرایی از زائران حسینی سابقه درخشانی داشته و حضور هیأت های از عشایر آلبوغبیش شادگان در مرز شلمچه  نمونه ای روشن از این فعالیت های فرهنگی و معنوی بزرگ است.

وی طبخ غذاهای گرم، تشکیل دسته های عزاداری و ارائه امکانات استراحتگاهی را از خدمات این هیأت های مذهبی در مرز شلمچه عنوان کرد و گفت: خدمت به زائران حسینی افتخاری بوده که همه مردم این شهرستان در آرزوی آن هستند.

حجت الاسلام رضایی نسب با اشاره به فعالیت 30 کانون قرآنی در شادگان اظهارداشت: دوره های قرائت، روخوانی، حفظ  و روان خوانی از جمله  فعالیت های گوناگون این کانون های دینی در این شهرستان هستند.

ریس تبلیغات اسلامی شادگان تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی تبلیغات اسلامی شادگان به صورت مستمر در طول روزهای سال انجام می گیرد اما متأسفانه برخی آسیب ها در این شهرستان وجود داشته که این نهاد فرهنگی به تنهایی توانایی برطرف کردن آن ها را ندارد.

حجت الاسلام رضایی نسب افزود: در سال های گذشته دشمنان تشیع محور تبلیغات خود را به سوی این شهرستان نشانه گرفته تا با نشر عقاید منحرف شکافی در بدنه استوار فرهنگ مردم دین مدار شادگان وارد کنند.

وی عنوان کرد: کاستی ها و محرومیت های که در برخی مناطق این شهرستان وجود داشته سبب شد تا این آسیب ها بار سنگینی را بر دوش مسؤولان فرهنگی شادگان قرار دهد.   

حجت الاسلام  رضایی نسب پوشش ضعیف شبکه خوزستان را از جمله این کاستی ها بر شمرد و گفت: این کاستی سبب شده تا دشمنان از این نقطه ضعف در جهت نشر افکار تفرقه انگیز خود استفاده کنند و این مشکل باید به زودی برطرف شود.

رییس تبلیغات اسلامی شادگان اظهارداشت:  بر اساس جلسه هایی که با مدیر شبکه خوزستان و مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گرفته شد مقرر شد تا این مشکل برطرف شود.

حجت الاسلام رضایی نسب ابرازداشت: محرومیت  و نارسایی آفتی بوده که در صورت برطرف شدن آن بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی نیز از بین می رود.  

 رییس تبلیغات اسلامی شادگان با اشاره به اعزام مبلغ به روستا ها ابرازداشت، 30 روحانی مبلغ به این مناطق اعزام شده اند./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات