۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۳۲۹۵۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز:

بسیج الگویی پایدار برای کشورهای منطقه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با بیان این‌که امروز تفکر بسیجی در حال گسترش در جهان است، گفت: بسیج الگویی پایدار برای کشورهای منطقه است.
ناحيه مقاومت بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز، صبح امروز، در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان که در  ورزشگاه غدیر الیگودرز برگزار شد، با اشاره به این‌که بسیج بزرگ‌ترین نهاد مردمی است، گفت: بسیج مایه افتخار مسلمانان و به ویژه ملت ایران است.

 

وی افزود: بسیج سبب افتخارآفرینی برای ملت ایران و موجب افزایش هراس و ترس در دل دشمنان می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با بیان این‌که امروز تفکر بسیجی در حال گسترش در جهان است، ابراز داشت: بسیج الگویی پایدار برای کشورهای منطقه است.

 

سوری بسیجی بودن را افتخار هر ایرانی دانست و یادآور شد: بیش از یک سوم جمعیت شهرستان الیگودرز در قالب پایگاه‌های مقاومت عضو بسیج هستند.

 

وی با اشاره به این‌که افراط  آفتی مضر برای بسیج است، خاطرنشان کرد: اعتدال‌گرایی از اصلی‌ترین شاخصه‌های بسیج است که باید در عرصه‌های گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز در ادامه با اشاره به فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز گفت:  در سال جاری با همکاری آموزش و پرورش 2 هزار و پانصد دانش آموز شهزستان الیگودرز در قالب کاروان‌های راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

وی در پایان ساخت پایگاه مقاومت، مسجد و خانه عالم را از مهم‌ترین اقدامات ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان الیگودرز دانست و  اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های مقابله با جنگ نرم، برگزاری 14 یادواره شهدا، تشکیل 450 حلقه صالحین و پرداخت 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از دیگر اقدامات این ناحیه مقاومت در شهرستان الیگودرز است./9459/پ202/ب6

ارسال نظرات