۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۲۳۳۵۳۶
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بصیرت و ولایت مداری رمز سه دهه پیروزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، صبر، استقامت، بصبرت و حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر و دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی نیز به حرکت ملت در همین مسیر بستگی دارد.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع پاسداران بازنشسته شهرستان گلوگاه با بیان این که در تاریخ، هیچ قیامی به جاودانگی قیام امام حسین(ع) نبود، گفت: نقل تاریخ به تنهایی پیام قیام امام حسین(ع) رابه نسل آینده منتقل نمی کند بلکه فلسفه قیام است که بصیرت می بخشد و مسلمانان را آگاه می کند.

 

وی با اشاره به این که برخی از افرادی که در رکاب رسول الله بودند درحادثه عاشورا درجناح باطل حضورداشتند، بیان کرد: انسان بعد ازاینکه بر سردو راهی حق و باطل قرارمی گیرد مشخص می شود در کدام جبهه قراردارد، البته افرادی که درمقابل ظلم سکوت می کنند، خود نیز ظالم هستند وخیانت کرده اند.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: گفتمان امام خمینی(ره) برگرفته از شعار هیهات منا لذله بود و تاکید برمرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل داشت، اماعده ای بی بصیرت درفتنه 88 به آرمان های شهدا وامام راحل خیانت کرده وشعار نه غزه نه لبنان را سردادند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که کشوری می تواند امنیت خود را تأمین کند که مرزهای سیاسی و جغرافیایی اش را حفظ کند، تصریح کرد: امروز مرز سیاسی انقلاب اسلامی ایران در کشور سوریه، عراق و لبنان است و هدف از حمله دشمن به سوریه و عراق حمله به انقلاب اسلامی ایران است که در این حمله نیز شکست خورده است.

 

وی با بیان این که قیام امام حسین(ع) سبب احیای ارزش های ناب دینی و جلوگیری از به حاشیه رفتن دین از سوی ظالمان آن زمان شد، خاطرنشان کرد: رفع جهالت و ضلالت مردم، خیزش عمومی، حرکت و اقدام تنها برای خدا از مهم ترین آثار اجتماعی قیام سالار شهیدان بود.

   

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که رزمندگان کشورمان نیز در هشت سال دفاع مقدس نیز  با الگو قرار دادن ارزش های قیام عاشورا در برابر همه ابر قدرت های دنیا ایستادگی کردند، گفت: ملت ایران اسلامی همواره در مسیر اهداف قیام حسینی گام برداشته اند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان ایران اسلامی همه دنیا را متحیر خود کرد، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی بسیاری از معادلات نظامی دنیا را تغییر داد.

  

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، خلوص نیت و تقوای الهی را رمز موفقیت فرزندان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی همه قدرت‌های دنیا را متعجب کردند.

 

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیش از سه دهه تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: رشد و شکوفایی نظام اسلامی مهم‌ترین دستاورد سه دهه تحریم غرب علیه ایران اسلامی بوده است.

 

وی با اشاره به این که تحریم‌های سلطه گران زمینه شکوفایی و پیشرفت نظام را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.

 

وی با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب با همه توان و سرمایه خود تلاش کرده است ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند، گفت: سه دهه توطئه افکنی غرب علیه ایران اسلامی به فرصتی برای رشد و شکوفایی این نظام تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام غلامی صبر، استقامت، خودباوری و حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر و دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی نیز به حرکت ملت در همین مسیر بستگی دارد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات