۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۳۵۰۷۱

راهپیمایی اربعین حسینی در دورود برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دورود از برگزاری راهپیمایی عزاداران حسینی در روز اربعین در این شهرستان خبر داد.
مراسم راهپيمايي

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری راهپیمایی بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین در این شهرستان خبر داد، بیان داشت: این راهپیمایی به پیروی از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی در دورود برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری بزرگ‎ترین راهپیمایی جهان در مسیر کربلا عنوان داشت: این اجتماع بزرگ جهانی، دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است.

حجت‌الاسلام تقویان هدف از قیام امام حسین(ع) را حفظ عزت اسلام بیان کرد و افزود: با پیروی از سیره عملی و رفتاری اهل بیت(ع) باید عزت اسلام را حفظ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این که در راه اسلام افراد بسیاری به شهادت رسیدند، اظهار داشت: امروز آحاد جامعه مسؤولیت سنگینی دراین راستا برعهده دارند.

رییس تبلیغات اسلامی دورود یادآور شد: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با حضور هیأت های مذهبی و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می شود.

وی بیان داشت: عزاداران شهرستان دورود پس از راهپیمایی و عبور از مسافت پنج کیلومتری مسیر تعیین شده در محل امامزاده زیدبن علی این شهرستان تجمع و به عزاداری خواهند پرداخت.

گفتنی است، راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ساعت 9 صبح، از میدان کربلا آغاز و تا بقعه متبرکه امامزاده زیدبن علی (پیرآباد) در شهرستان دورود ادامه خواهد یافت./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات