۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۳۵۳۱۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

توطئه دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام دینی شکست خورده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان سعی می کنند با جنگ روانی و تبلیغات منفی نظام دینی را ناکارآمد نشان دهند، گفت: پیوند مقدس رزمندگان با نظام، انقلاب و ایستادگی در برابر دشمن، موجب عزتمندی ما شد.
حجت الاسلام و المسلمين معلمي، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در هفتمین یادواره چهار تن از شهدای گلگون کفن روستای آلوکنده نکا و بزرگداشت علمای این منطقه گفت: عزتمندی نظام ما در گرو ولایتمداری ملت ما در دوران مختلف است.

 

 وی با بیان اینکه دشمنان سعی می کنند با جنگ روانی و تبلیغات منفی نظام دینی را ناکارآمد نشان دهند، گفت: پیوند مقدس رزمندگان با نظام، انقلاب و ایستادگی در برابر دشمن، موجب عزتمندی ما شد.

 

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: یادواره های شهدا فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی است که باید عزتمندی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس و ذلت و خواری دشمنان به نسل جدید انقلاب منتقل شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای ارزش های والای اسلامی را در جامعه فراهم کرده اند، یادآور شد: یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند و سیره آنان الگوی ارزنده ای برای آیندگان خواهد.

 

وی افزود: امامت و ولایت دو نعمت بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران و راه عزتمندی ما نیز در سایه ولایت و امامت است و با همین ولایتمداری اکنون در اوج قدرت و اقتدار در جهان هستیم.

 

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: حفظ فرهنگ شهادت ما در در ادامه مسیر این انقلاب بیمه می کند که این مهم باید در همه شرایط در دستور کار قرار گرفته و حرمت شهید و خانواده شهید و بسیج حفظ شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بیان داشت: ولایت و امامت موجب شده است که برخی حرکات ناموزون در جامعه جبران شودوی با بیان اینکه امامت و ولایت موجب عزتمندی نظام ما در جهان شده است.

 

وی  با بیان این که دفاع مقدس تابلوی عزتمندی ایران اسلامی در برابر کفر و دشمن بوده است، گفت: فرار گرفتن در پیمودن مسیر شهدا و گام برداشتن در این مسیر و حرکت در راستای  اندیشه های والای امام راحل، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری می تواند همه برنامه های دشمنان را به نابودی تبدیل کند که باید در دستور کار همه ما قرار گیرد./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات