۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۲۳۵۳۴۰
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

مشکل فساد با برگزاری سمینار و صدور بیانیه حل نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری سران قوای سه گانه را مسؤول خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه خواند و گفت: سال‌ها است که نظام اداری کشور در عرصه‌های مختلف از وجود فساد رنج می‌برد، به گونه‌ای که اسباب گلایه‌مندی قاطبه مردم به دنبال داشته و متأسفانه این ریشه‌ها در جامعه هنوز خشکانده نشده است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مرقومه رهبر معظم انقلاب به همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد گفت: در این مرقومه گلایه‌مندی و رنجش خاطر رهبری مشخص است که جای تأمل دارد.

 

وی افزود: ایشان در این مرقومه به نوعی به مسؤولان فرموده بودند، وقتی اداره کشور و قوای سه گانه در دست شما است و می‌دانید که چه فسادهایی در کشور وجود دارد، دیگر برگزاری سمینار و همایش معنا ندارد و دیگر زمان سخن گفتن و اطلاعیه صادر کردن گذشته است.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری قوای سه گانه را مسؤول خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه خواند و اظهار داشت: سال‌ها است که نظام اداری کشور در عرصه‌های مختلف از وجود فساد رنج می‌برد، به گونه‌ای که اسباب گلایه‌مندی قاطبه مردم را به دنبال داشته و متأسفانه این ریشه‌ها در جامعه هنوز خشکانده نشده است.

 

وی ادامه داد: مطمئنا با گفتن، افشا‌گری، سخنرانی و صدور بیانیه و اطلاعیه نمی‌توان معضل فساد را حل کرد؛ حتی با دستگیری چند نفر نیز کار دست نمی‌شود، چرا که بسیار وسعت پیدا کرده است و باید ریشه این مفاسد را خشکاند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی سستی برخی مواد قانون و تلاش برخی افراد و گروه‌ها برای به مخاطره نیفتادن منافع خود را از عوامل عدم تحقق فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با فساد خواند و اظهار داشت: امیداوریم این سمینار تنها به سخنرانی و صدور بیانیه و قطعنامه ختم نشود.

 

وی تصریح کرد: نتیجه این سمینارها باید برخورد قاطع مسؤولان سه قوا با مفسدان و متجاوزان باشد.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری برخورد با مفسدان را سبب تحکیم نظام و امیدواری ملت نسبت به قوانین جمهوری اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: باید بتوانیم نظام را به بهترین جایگاه بین المللی رسانده و آن را به عنوان الگو برای تمام ملت‌ها معرفی کنیم./993/ت302/ج

ارسال نظرات