۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۳۵۵۴۵
به امامت آیت‌الله علم الهدی؛

نماز ظهر اربعین حسینی در حرم رضوی اقامه شد

خبرگزاری رسا ـ نماز ظهر و عصر اربعین حسینی با حضور زائران و مجاوران حرم ثامن الحجج(ع) به امامت آیت‌الله سید احمد علم الهدی برگزار شد.
حرم

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نماز ظهر و عصر اربعین حسینی، ظهر امروز در صحن جامع حرم مطهر رضوی، به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد برگزار شد.

 

امروز حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) با حضور عزادارن حسینی غرق در ماتم و اندوه بود و مردم جا مانده از پیاده روی اربعین حسینی که به هر دلیلی از سفر به عتبات عالیات بازمانده بودند، در بارگاه حضرت رضا(س) حاضر شدند و هم نوا با کاروان اسرای حسینی در غم این روز به سوگ نشستند.

 

بر اساس این گزارش، هیأت‌های عزاداری از سراسر شهر مشهد و شهرستان‌های اطراف برای عرض تسلیت عزای حسینی با شکوه و جلالی خاص وارد حرم مطهر شدند و با قرائت زیارت اربعین و اقامه عزا، در غم اربعین سید و سالار شهیدان شریک شدند و سپس نماز ظهر و عصر را به برپا کردند.

 

بعد از اقامه نماز جماعت نیز مراسم قرائت زیارت اربعین حسینی، مرثیه سرایی و مداحی علی ملائکه از مداحان برجسته کشور و سخنرانی حجت الاسلام مومنی، استاد حوزه علمیه قم برگزار شد./1308/د102/ب5

ارسال نظرات