۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۳۵۸۵۹
به همت انتشارات آستان قدس رضوی؛

کتاب راهکارهای عملی افزایش فروش به چاپ سوم رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب «راهکارهای عملی افزایش فروش» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی برای سومین بار تجدید چاپ شد.
انتشارات

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همواره کمبود منابع و کتاب های علمی و کاربردی مفید در زمینه مسائل بازاریابی و فروش، به ویژه تکنیک ها و مهارت های افزایش فروش اعم از مهندسی و طراحی فروش، اعتماد سازی در مشتریان و خلاقیت در فروش مشاهده می شود.

 

به همین سبب انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به چاپ و انتشار کتاب «راهکارهای عملی افزایش فروش» برای دانشجویان و دانش پژوهان رشته مدیریت بازرگانی، مدیران و کارشناسان، فروشندگان و بازاریابان اقدام کرده است.

 

این کتاب که توسط علیرضا حدادیان، عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد ترجمه و تألیف شده است، تلاش دارد تا طی 9 فصل از جمله هفت تکنیک مهم در مهندسی و طراحی فروش، تکنیک های ارتباط مؤثر در فروش حضوری، فنون خاتمه فروش، نحوه برخورد با مشتریان، تکنیک های خلاق در فروش، فروش در وضعیت رکود، رضایت مشتریان و همچنین فنون ایجاد رضایت، راهکارهایی عملی برای افزایش فروش کسب و کار را به خوانندگان ارائه کند.

 

این کتاب نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی در سال 1387 به چاپ رسید و تا کنون سه نوبت چاپ با تیراژی بالغ بر 6 هزار و دویست جلد را در این انتشارات پشت سر گذاشته است.

 

علاقه مندان به تهیه کتاب «راهکارهای عملی افزایش فروش» و همچنین سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند./1308/د102/ب5

ارسال نظرات