۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۲۳۷۰۷۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

بارگاه نورانی امام رضا منشأ برکات فراوانی برای کشور است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بارگاه نورانی امام رضا(ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور ما است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در مراسمی که به مناسبت شهادت امام رضا(ع) برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت گفت: بارگاه نورانی امام رضا (ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور ما است.

 

حجت ‌الاسلام سروستانی اظهار داشت: امام رضا(ع) شخصیت بزرگی هستند که کشور ما این سعادت را پیدا کرد تا این نور الهی را درون خود داده تا ایشان بتوانند یک پایگاه عظیم فرهنگی و معنوی برای کشور ما باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: وجود بارگاه نورانی امام رضا(ع) در کشور ما به عنوان یک نگین درخشانی منشأ برکات زیادی است و ملجأ بی پناهان و بسیاری از ارادتمندان به ساحت مقدس خاندان رسالت به شمار می رود.

 

وی افزود: یکی از القاب شریف حضرت امام رضا(ع) رأفت و مهربانی آن امام بود که ایشان نسبت به ارادتمندان خویش عنایت ویژه ای  داشتند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: علم ایشان یکی دیگر از القاب شریف آن حضرت به شمار می رود و تاثیر ایشان در ارتقای علمی علوم زمان خویش به نحوی بود که آن حضرت(ع) به عنوان عالم آل محمد ملقب شدند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: امروزه شاهد سخنان ارزشمندی از ایشان هستیم که در بیان مواعظ دینی و اخلاقی به‌ عنوان سرلوحه ای برای زندگی ما قرار دارند و می تواند نقش خود را در تامین رستگاری جامعه بشری ایفا کنند.

 

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم با معرفت به حضرت امام رضا (ع) بتوانیم قطره ای از معارف ارزشمند و سیره گرانبهای ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و موجبات سعادت و خوشبختی جامعه اسلامی را فراهم کنیم./833/د102/ب4

ارسال نظرات