۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۲۳۷۹۶۷
امام جمعه آمل:

بصیرت محوری رمز عبور از فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که دشمنان همواره تلاش دارند تا مانعی در مسیر تعالی و پیشرفت نظام اسلامی داشته باشند، گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به عنوان رمز عبور از فتنه ها است که باید به آن توجه شود.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت سالروز فرارسیدن حماسه نهم دی، گفت: حماسه نهم دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم ما تجدید عهد و میثاق دوباره با آرمان های انقلاب و ولایت داشتند.

 

وی با تاکید بر این که دشمنان همواره تلاش دارند تا مانعی در مسیر تعالی و پیشرفت نظام اسلامی داشته باشند، افزود: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به عنوان رمز عبور از فتنه ها است که باید به آن توجه شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: دشمنان همیشه حضور داشته و از هر فرصتی برای تحقق اهداف و منافع خود استفاده می کنند که همگان در عرصه ها و زمان های مختلف باید مراقب و هوشیار باشند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که ملت ایران در روز نهم دی حماسه ای بی نظیر از ارادات و دلدادگی خود به ولایت و نظام را اثبات کردند، افزود: این حضور گسترده و مستحکم مردمی سبب نابودی و شکست دشمنان نظام اسلامی شده است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که حماسه نهم دی به عنوان روزی افتخارآمیز برای انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ما در این روز اوج بصیرت و آگاهی خود را به همگان اثبات رسانده و نشان دادند همواره پیرو آرمان های والای انقلاب هستند.

 

وی با تاکید بر این که نقشه های دشمنان در حماسه نهم دی نقش برآب شد، ادامه داد: بصیرت محوری همیشه می تواند راهشگا بوده و سبب تعالی نظام اسلامی و خنثی سازی فتنه ها و نقشه های دشمنان شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که تا زمانی که در مسیر بصیرت محوری گام برداریم دشمنان نمی توانند به هدفی دست پیدا کنند، گفت: بصیرت به عنوان چراغ راهی برای همگان بوده که می توانند به درستی حق و باطل را از یکدیگر تشخیص دهند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با سخنرانی خود بصیرتی ارزنده و والا به همگان داده و مدیریت ارزشمندی در این وقایع داشتند که مانع تحقق خواسته های دشمنان شد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات