۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۳۸۱۳۱
استاد حوزه علمیه بابل:

حماسه نهم دی روز مرگ جریان فتنه بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل گفت: نهم دی روز ناامیدی مستکبران و در رأس آنها آمریکا بود که نتوانستند مردم را از مسیر انقلاب و پیوستگی و وحدت زیر سایه ولایت فقیه منصرف کنند.
حجت الاسلام بابائيان، استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام عباس باباییان، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی در بخش بابلکنار بابل، نهم دی را سند افتخار آمیز ملت ایران و بصیرت بالای آنها عنوان کرد و گفت: دشمنان سعی داشتندبا ایجاد فتنه 88 شکاف میان امت اسلامی را رقم بزنند که مردم با خلق حماسه نهم دی ثابت کردند که تا پای جان بر عهد خود با ولایت استوار خواهند بود.

 

وی با بیان این که مطرح کردن تقلب تنها رمز فتنه و آشوب سال 88  بود تصریح کرد: مسأله اصلی در حادثه انتخابات 88 قانون شکنی برخی قانون شکنان و ادعای واهی این افراد مبنی بر تقلب در آراء مردم افتادن در دام و برنامه هایی بود که دشمنان از مدت ها قبل طرح ریزی کرده بودند.

 

امام جمعه بابلکنار، طرح ریزی دشمنان را برای ایجاد انسجام میان عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی را در فتنه 88 مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب در صدد بودند که بتوانند همه دشمنان نظام اسلامی و گروهک های ضد انقلاب را به وحدت برسانند که این مسأله با فتنه 88 محقق شد و همه توان خود را برای براندازی نظام اسلامی به کار ببندند.

 

وی ادامه داد: فتنه 88 آرایشی از ضد انقلابیون دهه اول، ملی مذهبی ها، منافقان و ساده لوحان داخلی بود که بعضاً از در کارنامه خود مسؤولی در نظام اسلامی را هم داشتند.

 

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به نامگذاری نهم دی به نام روز بصیرت و میثاق با ولایت اذعان کرد: نهم دی روز مرگ جریان فتنه و خلق حماسه ای بزرگ بود که حقیقت تجلی حکومت و روح دیانت بر دل های مردم و نمایشی از غیرت ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت فقیه را به نمایش گذاشت.

 

وی خاطرنشان کرد: نهم دی روز ناامیدی مستکبران و در رأس آنها آمریکا بود که نتوانستند مردم را از مسیر انقلاب و پیوستگی و وحدت زیر سایه ولایت فقیه منصرف کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بابلکنار، عبرت گرفتن از فتنه 88 را مهم عنوان و تصریح کرد: جشن حماسه حماسه دی در حقیقت درس آموختن از اتفاقات گذشته، افزایش بصیرت ملی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

 

وی افزود: تنها راه برون رفت از فتنه و کاهش هزینه ها بصیرت و هوشیاری مردم و عبرت آموزی از اتفاقات گذشته است.

 

حجت الاسلام بابائیان با هشدار نسبت به حضور عناصر مؤثر در فتنه 88 گفت: گناه فتنه نابخشودنی است زیرا ظلمی بزرگ به انقلاب، آرمان های امام راحل و شهدا و اسلام عزیز بود و به همین دلیل عناصر مؤثر و فعال در فتنه 88 لیاقت حضور در هیج مسند مدیریتی در کشور را ندارند.

 

وی با اشاره به زمزمه های مطرح شده از سوی برخی افراد برای آزادگی سران فتنه خاطرنشان کرد: فتنه گران بدانند کسانی که با زدن تهمت های مکرر به نظام اسلامی  و قانون گریزی، عزت این کشور را لکه دار کردند لیاقت آزادی ندارند و وضع امروز آنها از روی لطف و رحمت رهبر معظم انقلاب است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات