۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۲۳۸۲۰۷
کارشناس مسائل سیاسی:

خنثی سازی فتنه 88 مرهون مدیریت رهبری انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر این که خنثی سازی فتنه 88 مرهون مدیریت رهبری انقلاب است، گفت: با راه اندازی تخلف انتخاباتی می خواستند مسیر صحیح انتخابات را عوض کنند که فتنه 88 را با نام انقلاب رنگین مطرح کردند.
واكاوي فتنه 88

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، احمد دواتگر ، کارشناس مسائل سیاسی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد با بیان این که شهدای بسیاری در راه عزت و استقلال ایران اسلامی به شهادت رسیدند، گفت: شعار همه رزمندگان ما استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بوده و شعار استقلال، آزادی، جمهوریت مطرح نبوده است.

 

وی با اشاره به این که در انتخابات سال 88 ، 88 درصد شرکت کننده داشتیم که برگ برنده ای برای نظام اسلامی بود، بیان داشت: تلاش هایی صورت گرفت که ضربات سنگینی به نظام زده شد و هزینه بسیاری را نظام اسلامی پرداخته است.

 

دواتگر با تاکید بر این که خنثی سازی فتنه 88 مرهون مدیریت رهبری انقلاب است، افزود: با راه اندازی تخلف انتخاباتی می خواستند مسیر صحیح انتخابات را عوض کنند که فتنه 88 را با نام انقلاب رنگین مطرح کردند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی در تلاش بودند تا در قضایای فتنه 88 کار نظام را تمام کنند، گفت: ابعاد فتنه آن قدر وسیع است که حتی دشمنان با فکر این که کار انقلاب تمام است دست به تحریکات در منطقه زدند.

 

وی با اشاره به این که در قضایای فتنه حتی شورای نگهبان را هم قبول نداشته و فراتر از رهبری فکر می کردند، بیان داشت: قانون اساسی به ما اجازه داده است که اگر نسبت به انتخابات شک دارید به شورای نگهبان مراجعه کنید که باید این کار صورت می گرفت.

 

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر این که در زمان فتنه در تلاش بودند تا شرایطی در کشور به وجود بیاید تا جنگ داخلی راه اندازی شود، افزود: با ورود مقام معظم رهبری همه نقشه های دشمنان نقش بر آب شده و آن ها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

دواتگر تصریح کرد: اگر در سال 88 امنیت کشور کنترل نمی شد همین فتنه ای که در عراق و سوریه وجود دارد برای ایران اسلامی تدارک دیده بودند.

 

وی با بیان این که برای حفظ این نظام اسلامی خون دل ها خورده شده است، گفت: همه کسانی که در نظام دارای مدیریت هستند روزی خواهند رفت، اما این نظام باقی می ماند و هرگز اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاک ما در تصرف دشمن قرار گیرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که اگر به وصیت نامه های شهدا مراجعه کنیم آن ها از ما تبعیت از ولایت فقیه را می خواهند، افزود: باید در مسیر رهنمودهای ولایت گام برداشته و در این عرصه کوشا باشیم.

 

دواتگر با تاکید بر این که حماسه نهم دی مشت محکمی بر نقشه های دشمنان بوده است، گفت: در حماسه نهم دی انقلاب اسلامی بیمه شده و پالایشی صورت گرفت که دوست و دشمن شناخته شدند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات