۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۳۸۴۳۰
نماینده مردم فریدن در مجلس:

حماسه 9 دی یک حماسه بی بدیل بود

خبرگزاری رسا ـ نمایده مردم منطقه فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه عظیم یک حماسه بی بدیل برای تقویت نظام و ناامید کردن فتنه گران بود.
9 دي

محمدعلی اسفنانی، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر بوییم میاندشت و چادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان در خصوص حماسه 9دی، گفت: حماسه عظیم یک حماسه بی بدیل برای تقویت نظام و ناامید کردن فتنه گران بود.

 

وی افزود: متأسفانه فتنه­88 همین زمینه را فراهم می­کرد و آن زمینه ای که می­خواستند فراهم کنند و مردم را با خود همراه کنند لاجرم باید یک حرف منطقی و قابل قبولی را مطرح می­کردند و هیچ مطلبی شاید منطقی­تر از این نبود که ادعا کنند که در انتخابات تقلب شده است.

 

اسفنانی با تأکید بر این که این­ها زمینه را حتی قبل از انتخابات فراهم کردند و مطالب عنوان شد که ممکن است تقلب شود، متذکر شد: حتی سخنرانی و گفتاری که از برخی در داخل و خارج عنوان شد حکایت از این داشت که یک توطئه ای شکل می گیرد.

 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس یادآور شد: بی تدبیری و بی بصیرتی سران فتنه و این که اصرار داشتند نتیجه انتخابات را با اردوکشی خیابانی تغییر دهند این­ها دست­­به­دست هم دادند و زمینه بروز این حادثه و یا ایجاد این حماسه را فراهم کردند.

 

اسفنانی در ادامه گفت: خود افرادی که در انقلاب نقش داشتند، نقش آفرین بودند و به نوعی انقلاب را در بخش یا مقطعی هدایت کردند، این­ها خودشان انقلاب را در مقابل خود می بینند و با انقلاب مقابله می­کنند.

 

وی در پایان ابراز کرد: نظام به دنبال این است که تا آن­جایی که ممکن است نیروهای خود را از دست ندهد و تا الان هم با رأفت اسلامی و رحمت با آن­ها برخورد کرده است و تاکنون اگر اقدام قانونی و قضایی صورت نگرفته است به این علت بوده که به جامعه برگردند./939/ت303/ب

ارسال نظرات