۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۴۱۶۵۱
آیت‏الله دری نجف آبادی در گفت وگو با رسا:

امکان عبور فتنه گران از فیلتر شورای نگهبان وجود ندارد/ مجلس خبرگان آینده قطعا ولایی و انقلابی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ آیت‏الله دری نجف آبادی با اشاره به خیز فتنه‏گران برای نفوذ در مجلس خبرگان و تصاحب مجلس شورای اسلامی، گفت: هر کسی به راحتی نمی‏تواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و باید فاکتورهای لازم را داشته باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمين قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مرکزي  آيت الله دري نجف آبادي ديدار بسيجيان و پاسداران سپاه روح الله با آيت الله دري نجف آبادي

آیت‏الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به خیز فتنه‏گران برای نفوذ در مجلس خبرگان و تصاحب مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس خبرگان رهبری در آینده مانند گذشته مجلسی الگو و ولایتی برای کشور و صیانت از ولایت و فقاهت خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات آینده قطعا به افرادی که صد درصد خبره و شایسته باشند رأی خواهند داد، ابراز داشت: مردم مسلمان ایران دین خود را ارزان نمی‏فروشند و کسانی را انتخاب می‏کنند که امین دین و دنیا باشند.

 

آیت‏الله دری نجف آبادی با تأکید بر این‏که نمایندگان مجلس خبرگان باید معیارهای لازم را داشته باشند، اظهار داشت: هر کسی به راحتی نمی‏تواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و باید فاکتورهای لازم را داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به برخی از اظهارات و انتصابات در دولت تدبیر و امید که بارقه‏های امیدی را برای جریان فتنه فراهم کرده تا بتوانند دوباره به مناصب اجرایی بازگردند، افزود: ملت ما مرز بین افراد صد درصد شایسته و دلسوخته نظام اسلامی را با فتنه گران به خوبی جدا میکنند.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تأکید کرد: برخی افراد در مجلس که مدام مشغول تذکر دادن هستند، یکبار تذکر دادند همه شنیدند، دیگر نباید هر روز جنجال آفرینی کنند و طلبکار هم باشند؛ باید حرمت بستگان خود را نگه دارند./922/پ302/ج

 

ارسال نظرات