۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۴۲۲۶۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حماسه ششم بهمن نشانگر روحیه ایثار و مقاومت مردم آمل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که حماسه ششم بهمن نشانگر روحیه ایثار و مقاومت مردم آمل است، گفت: شهدای این حماسه بزرگ آرزوهای بسیاری داشتند که برای حفظ اسلام و نظام جان پاک خود را فدا کردند تا دین مبین اسلام باقی بماند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با بیان این که مردم شهر آمل در روز ششم بهمن سال 60 با دست خالی و بهره گیری از نیروی ایمان و اراده حضور پیدا کردند، گفت: این افتخارآفرینی ها سبب شده است تا شهر آمل به عنوان شهر هزارسنگر نام گذاری شود.

 

وی با اشاره به این که حماسه ششم بهمن نشانگر روحیه ایثار و مقاومت مردم آمل است، بیان داشت: شهدای این حماسه بزرگ آرزوهای بسیاری داشتند که برای حفظ اسلام و نظام جان پاک خود را فدا کردند تا دین مبین اسلام باقی بماند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: این حماسه جاویدان متعلق به همه مردم است که باید تلاش های والایی در راستای ماندگاری آن صورت گیرد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که حماسه ششم بهمن آمل از عظمت والا و گرانقدری برخوردار است، تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که دین مبین اسلام برترین و زیباترین دین است، ادامه داد: دین اسلام برنامه های گرانقدری برای ابعاد مختلف زندگی انسان دارد که باید بهره برداری شایسته ای از آن داشته باشیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با محکومیت توهین به ساحت پیامبر رحمت و مغفرت، گفت: توهین به ساحت حضرت محمد(ص) دل های مسلمانان جهان را ناراحت کرده و این اتفاقات در جایی اتفاق افتاده است که خود را مهد تمدن می دانند.

 

وی با بیان این که بعد از نمازجمعه این هفته راهپیمایی سراسری در محکومیت توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام صورت می گیرد، بیان داشت: مردم عشق و دلدادگی ارزنده ای به حضرت محمد(ص) داشته که روز به روز بر آن افزوده می شود.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که فضای نمازجمعه فضای دوستی و مودت است، تصریح کرد: مدیران باید در نمازجمعه حضور داشته و شنونده درد دل های مردم باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که مدیریت صحیحی باید در امور مختلف وجود داشته باشد، ادامه داد: آن چه به عنوان تکلیف ما است را باید به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است انجام دهیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: جلسات شورای اداری فرصت خوبی برای حل و فصل مشکلات مردمی است که باید از این فرصت ها به نحوی شایسته استفاده شده و نکند تنها مستمع باشیم.

 

وی با بیان این که خدمت به مردم امر ارزنده ای است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود، گفت: مدیران باید از این فرصت گرانقدر استفاده کرده و برای رفع مسائل و مشکلات مردم گام های ارزنده ای بردارند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات