۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۴۲۶۸۳
یادگار حماسه ششم بهمن:

حضور با بصیرت مردم سبب خنثی شدن واقعه ششم بهمن آمل شد

خبرگزاری رسا ـ یادگار حماسه ششم بهمن آمل با تاکید بر این که حضور با بصیرت مردمی سبب خنثی شدن واقعه ششم بهمن آمل شد، گفت: این حماسه نشانگر عشق و دلدادگی مردم این شهر به ولایت و ارزش های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سردار عليپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار فریدون علیپور، یادگار حماسه ششم بهمن، شب گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه ششم بهمن سال 60 آمل با بیان این که حماسه ششم بهمن در تاریخ شهر ما و وصیت نامه امام خمینی(ره) ثبت شده که از این جهت بسیار با اهمیت است، گفت: حماسه ششم بهمن معجزه ارزشمندی بود که به آن افتخار می کنیم و باید در راستای ماندگاری آن تلاش شود.

 

وی با اشاره به این که دشمنان پس از پیروزی نظام اسلامی در راستای مقابله با آن گام برداشته اند،بیان داشت: وقتی انقلاب اسلامی ایران به ثمر رسید تمام دنیا به این کشور حمله ور شده و این در صورتی بود که امکانات نظامی در آن دوران نداشتیم.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این که دشمنان به این فکر افتادند تا منطقه ای به نام آمل را انتخاب کرده و ضربه ای به پیکره انقلاب اسلامی بزنند، ادامه داد: آن ها وسایل ارتباطی خود را از فرانسه و انگلستان آورده و از امکانات مجهز و بسیاری برخوردار بودند.

 

یادگار حماسه ششم بهمن آمل، خاطرنشان کرد: این ها افراد عادی نبوده و آموزش دیده و چریک بودند که در درگیری جنگل با آن ها مشکل داشتیم و خدا خواست که آن ها داخل شهر شده و مردم آن ها را به نابودی کشاندند.

 

علیپور با بیان این که در میان آن ها کسی به مبانی دینی اعتقادی نداشته و از عاطفه ای برخوردار نبودند، ادامه داد: نیروهای سپاه،  کمیته، ژاندارمری و مردم در کنار هم بودند و با کمترین امکانات و در سرمای شدیدی در برابر آن ها مقابله داشتیم.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که حضور با بصیرت مردمی سبب خنثی شدن واقعه ششم بهمن آمل شد، خاطرنشان کرد: سپاه هم در آن زمان آمد مناطق را بست و پایگاه هایی در ارتفاعات ایجاد شد که با انجام گشت های مختلف عرصه را بر دشمنان تنگ کردیم.

 

وی با بیان این که دشمنان برنامه های بسیاری طراحی کرده بودند که ایستادگی و مقاومت ارزشمند مردم آمل پاسخ مناسبی به آن ها بود، گفت: مردم ما حضور گسترده ای در حادثه داشته و ما در حال تیراندازی بودیم که مردم سنگرسازی می کردند.

 

یادگار حماسه ششم بهمن ادامه داد: مردم آمل به صورت خودجوش و بدون فرمانده ای وارد میدان شدند که توانستند این حماسه بزرگ را ماندگار و جاویدان کنند که حماسه ششم بهمن آمل نشانگر عشق و دلدادگی مردم این شهر به ولایت و ارزش های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

علیپور ادامه داد: آن ها بر پیکر شهر تاختند که نتوانستند کاری انجام داده و مردم آمل با این کارافتخار دنیا شدند که امام عزیز تنها یک شهر را در وصیت نامه خود درج کردند و آن هم آمل هزارسنگر است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات