۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۴۲۷۷۱
مدیر کل بنیاد حفظ آثار مازندران:

حماسه 6 بهمن آمل نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان این که ترویج ابعاد حماسه ششم بهمن آمل ضرورتی انکارناپذیر است، تصریح کرد: باید تلاش های ارزشمند و والایی در این مسیر ارزنده صورت گرفته و کارهای شایسته ای انجام شود.
سردار ملکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران امروز در همایش بزرگ یاد یاران که در آمل برگزار شد با بیان این که برگزاری این همایش ها سبب تجدید خاطره رزمندگان می شود، گفت: اهتمام ارزنده و والایی در استان مازندران در مسیر ترویج ارزش های دفاع مقدس وجود دارد.

 

وی با اشاره به این که حماسه ششم بهمن آمل مقداری مظلوم واقع شده است، بیان داشت: حماسه ششم بهمن آمل از حماسه های ماندگاری است که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

 

ملکی با بیان این که ترویج ابعاد حماسه ششم بهمن آمل ضرورتی انکارناپذیر است، تصریح کرد: باید تلاش های ارزشمند و والایی در این مسیر ارزنده صورت گرفته و کارهای شایسته ای انجام شود.

 

وی با تاکید بر این که آمل شهر افتخارات ارزنده و گرانقدری در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: حماسه ششم بهمن آمل به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار و جاویدان شده که باید در راستای ماندگاری آن تلاش های گسترده ای صورت گیرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: تلاش هایی انجام خواهیم داد تا به مناسبت حماسه آمل دیدار با رهبری معظم انقلاب را در سال آینده داشته باشیم که از خواسته های رزمندگان و خانواده های معظم شهدا است.

 

وی با اشاره به این که کارهای خوبی باید در رابطه با تبیین حماسه های جنگل صورت گیرد، گفت: باید برنامه های ویژه ای در رابطه با موضوع ترور، حماسه جنگل و حماسه ششم بهمن در سراسر کشور و تهران برگزار شود.

 

ملکی با بیان این که در ستاد تدوین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران کارهایی خوبی انجام شده است، بیان داشت: یکی از افتخارات ما این است که کتاب خاطرات آیت الله جباری را از سوی سپاه و اداره کل حفظ آثار مازندران رونمایی می کنیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به این که در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدس کارهای خوبی در استان مازندران در حال انجام است، تصریح کرد: باید بتوانیم در دو تا پنج سال آینده صد جلد کتاب فاخر و کارنامه ای در بیست سر فصل داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر این که بسته فرهنگی از سوی این اداره کل تقدیم استانداری مازندران شده است، گفت: باید کارهای شایسته ای در راستای نقش استان مازندران در دفاع مقدس صورت گرفته و بتوانیم این دلاورمردی ها و حماسه های ماندگار را ثبت و ماندگار کرده و به نسل های آینده انتقال دهیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات