۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۴۲۸۹۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حماسه ششم بهمن نشانگر ولایت مداری و بصیرت مردم آمل است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه ششم بهمن نشانگر ولایت مداری و بصیرت مردم آمل است، گفت: این حماسه به عنوان افتخار بزرگی است که باید در راستای پاسداشت دستاوردهای آن تلاش های گرانقدری صورت گیرد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، شب گذشته در ویژه برنامه بزرگداشت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل با گرامی داشت یاد و خاطرات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، گفت: چهل شهید گرانقدر در روز ششم بهمن از شهر آمل تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است که باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

 

وی با اشاره به این که مردم آمل در روز ششم بهمن ایثار و مجاهدتی ارزنده از خود نشان دادند، بیان داشت: مردم ما در هر پانزده دقیقه یک شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و نقشی ارزشمند در مسیر ترویج و تحکیم ارزش های نظام اسلامی داشتند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که شهدای حماسه ششم بهمن آمل مقاومت و کار ارزشمندی از خود نشان دادند، تصریح کرد: ما باید قدردان شهدا بوده که در واقع تکریم شهدا تکریم خود ما است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید تلاش های ارزشمندی در مسیر پاسداری از خون های پاک شهدا صورت گیرد، ادامه داد: همگان باید همت کنند تا بتوانیم مسیر شهدای گرانقدر نظام اسلامی را به نحوی شایسته ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که حماسه ششم بهمن نشانگر ولایت مداری و بصیرت مردم آمل است، گفت: این حماسه به عنوان افتخار بزرگی است که باید در راستای پاسداشت دستاوردهای آن تلاش های گرانقدری صورت گیرد.

 

وی با بیان این که اتحادیه کمونیست ها ائتلاف کرده تا شهر آمل را از دست ما بگیرند، بیان داشت: به لطف الهی حرکت خوبی صورت گرفته و اقشار مختلف مردم از شهر و روستا در این حماسه گرانقدر و ماندگار مشارکت ارزنده ای داشتند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حضور با بصیرت مردمی سبب خنثی شدن نقشه های دشمنان شد، افزود: مردم این شهر در طول 24 ساعت بساط ننگین آن ها را به نابودی کشانده و پاسخ قاطعی به همه آنان دادند.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: همه ما باید بدانیم این دنیا سرای آزمون و دانشگاه بزرگ بشریت برای امتحان است که آخرین درجه در این دنیا شهادت بوده که از ارزش والایی برخوردار است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که شهدا از قدر و مقام والایی برخوردار بوده که در بالاترین جایگاه سرای آخرت قرار می گیرند، گفت: ما باید حق شهدا را به درستی ادا کرده و مقام خانواده های ارزشمند این عزیزان را گرامی بداریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات