۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۴۳۴۹۴
از سوی مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد؛

فراخوان مقاله، همایش علمی پژوهشی «هنر زندگی قرآنی» اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (س) با هدف بررسی تطبیقی مهارت های ده گانه زندگی در تفاسیر شیعه و سنی، فراخوان مقاله همایش علمی پژوهشی «هنر زندگی قرآنی» را برگزار می کند.
فراخوان مقاله، همایش علمی پژوهشی «هنر زندگی قرآنی» اعلام شد

فرزانه طالقانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: این فراخوان به منظور تبیین، پژوهش و ترویج در ساحات مختلف مهارت های زندگی قرآنی برگزار می شود.

وی ابراز کرد: از همه اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، ‌طلاب و سازمان های فعال در این حوزه دعوت می نماید تا مقاله‌های خود را که در برگیرنده یافته‌های جدید در ابعاد گوناگون این مهارت ها است، برای این همایش  ارسال نمایند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی اظهار کرد: «خدا محوری وخودآگاهی»،«مهارت تفکرخلاق وانتقادی»،«ارتباط مؤثر و روابط بین فردی»،«مهارت تصمیم گیری و حل مسأله»،«مهارت مقابله با استرس و هیجانات» محورهای اصلی فراخوان است.

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد به شرایط ارسال و پذیرش مقالات اشاره کرد و گفت: از پژوهشگران گرامی دعوت می‌شود مقاله‌های خود را براساس قالب نگارش مقاله آماده و به همراه فایل مربوطه به دبیرخانه همایش ارسال فرمایند؛ مقاله‌ها باید حاصل پژوهش‌های اصیل در یکی از زمینه‌های همایش، غیرتکراری و دربرگیرنده نتایج تحقیقاتی نگارندگان باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزوی با اشاره به این که پذیرش مقالات بر اساس نتایج داوری آنها صورت می‌پذیرد، افزود: مقاله ارائه شده نباید قبلا در روزنامه، نشریه یا سایت اینترنتی ارائه شده باشد و مقالاتی که صرفا کپی از اینترنت باشند قابل قبول نخواهند بود، همچنین ذکر کامل شناسنامه منابع و تعداد منابع مورد استفاده ضروری است.

وی با بیان این که دهم بهمن ماه، آخرین مهلت دریافت مقالات می باشد، ادامه داد: فایل مقالات به پست الکترونیکی مدرسه علمیه اسلام شناسی( Is.pajohesh@yahoo.com )ارسال گردد و یک نسخه کپی حداقل در15صفحه ی A4به  آدرس دبیرخانه واقع در چهارراه لشکر-امام خمینی48 - پلاک 866  طبقه اول- معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) ارسال گردد.

طالقانی با اشاره به این که اعلام نتایج داوری،  22 بهمن ماه  سال جاری است، گفت: از برگزیدگان تقدیر ویژه به عمل می آید و همچنین به سه نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد./1309/ت302/ب

ارسال نظرات