۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۴۴۱۵۴

توزیع اقلام و بسته های فرهنگی ویژه دهه فجر در تربت حیدریه

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه گفت: اقلام و بسته‌های فرهنگی ویژه دهه فجر در بین مساجد، مراکز آموزشی، ادارات و 57 روستای دارای روحانی مستقر و هجرت تربت حیدریه توزیع شد.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا از تربت‌حیدریه به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام محمدعلی فاطمیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان،  امروز  در مسجد جامع این شهرستان، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: طبق  هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی و  ستاد دهه مبارک فجر همزمان با سراسر میهن اسلامی به مناسبت سی و پنجمین  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مساجد ، هیأت مذهبی و خیابان‌های سطح شهر  با نصب بنر، پرچم‌های الوان و پوستر  فضاسازی شده است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه  با اشاره به آذین‌بندی سردر مساجد و هیأت های مذهبی تصریح کرد: در روستاها و بخش‌های تابعه این شهرستان با هماهنگی روحانیون مستقر و هجرت سردر مساجد و هیأت مذهبی به مناسبت دهه مبارک فجر آذین‌بندی شده و مراسم‌های مختلف فرهنگی و مذهبی با هماهنگی دهیاران و اعضای شوراها انجام می‌شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌ها و اقلام فرهنگی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: اقلام این بسته‌های  فرهنگی‌ شامل پوسترهای عکس امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، پلاکارد و نوشته‌های دهه فجر انقلاب، روز 22 بهمن، استقلال آزادی جمهوری اسلامی  و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت‌الاسلام فاطمیان با اشاره به محل‌های توزیع این اقلام یادآور شد: این اقلام فرهنگی در بین مساجد، مراکز آموزشی، ادارات و  57  روستای دارای روحانی مستقر و هجرت تربت‌حیدریه  توزیع  شد./9315/د101/ب5

ارسال نظرات