۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۴۴۳۷۲
امام جمعه کازرون:

انقلاب اسلامی ماهیت و موجودیت استکبار را به خطر انداخته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ماهیت و موجودیت جبهه استکبار را به خطر انداخته است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند دستی که دشمن برای دوستی دراز می کند پوست این دست از جنس مخمل است ولی پشت این دست چدن است، نمی شود به دشمن اعتماد کرد.
دهه فجر حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی دین را احیا و وارد زندگی مردم کرده است؛ دین منشا تحولات است و تاثیر گذاری های زیادی که امروز نمونه هایش را در نقاط مختلف دنیا به ویژه در خاور میانه می بینیم این ها همه از دین سرچشمه می گیرند.

وی در ادامه افزود: استکبار دید که تئوری هایی که بافته بود و جنایات زیادی که انجام داده است به بن بست می خورد؛ از این رو می خواستند که از راه های مختلف انقلاب را مهار کنند.

حجت الاسلام خرسند بیان کرد: دشمنان از ابتدا در پی پیروز نشدن انقلاب بودند، می خواستند که اصلا انقلاب پیروز نشود، ولی به این امر موفق نشدند، بعد که انقلاب پیروز شد دشمنان تلاش کردند که کار به عهده کسانی باشد که تحصیل کرده های غرب باشند و دین را باور نداشته باشند ولی به نتیجه نرسیدند.

وی اظهار کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی از راه های تهدید نظامی، جنگ و راه های اقتصادی و فرهنگی وارد شدند که خوشبختانه هنوز به نتیجه ای نرسیده اند؛ از این رو جنگ استکبار با انقلاب اسلامی جنگ حیات و مرگ است برای دشمنان.

امام جمعه کازرون بیان کرد: امروز می شود گفت که مثل جنگ احزاب که پیامبر(ص)فرمود امروز تمام کفر در مقابل اسلام ایستاده است، امروز هم دشمنان در مقابله با اسلام ایستاده اند چون بحث حیات و مرگ دشمنان است که اگر این انقلاب موفق شود و به حیات خود ادامه دهد پیامدش باطل شدن همه فرضیه های دشمن است.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند دستی که دشمن برای دوستی دراز می کند پوست این دست از جنس مخمل است ولی پشت این دست چدن است، نمی شود به دشمن اعتماد کرد ما باید دشمن شناس بوده و مواظب باشیم که فریب دشمن را نخوریم.

حجت الاسلام خرسند بیان کرد: انقلاب اسلامی موجودیت دشمن را به خطر انداخته است، دشمن در هر مقطعی دنبال این است که به انقلاب اسلامی صدمه ای وارد کند، انقلاب اسلامی مدیون امام(ره) و مردم است و این را مسؤولان باید با خدمت کردن به مردم جبران کنند همان طور که امام (ره) می گفتند به من بگویید خدمت گذار مردم نه رهبر.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری هم در این زمینه می فرمایند شأن ما مسؤولین نوکری به مردم است، مسؤولان باید این باور کنند که نوکر مردم هستند و مسؤولیت را یک امانت بدانند نه پلکانی برای موقعیت های فردی خودشان، همان طور که مردم طی این سی و شش سال مشکلات را تحمل کرده اند از این به بعد هم تحمل خواهند کرد، حل این مشکلات در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه کازرون بیان کرد: مسؤولان منتخب مردم هستند، مردم به اینها رای داده اند که مشکلات مردم را حل کنند و مشکلات مردم زمانی حل می شود که مدیران در بین مردم باشند؛ مسؤولان باید اولویت های مردم شامل مشکلات اقتصادی و اشتغال را حل کنند.

وی در پایان بیان کرد: با مفاسد اقتصادی باید برخورد کرد و خدمات را برای مردم باید بیان کرد و اجازه ندهیم که افراد مفسد در بدنه مدیریت جامعه رسوخ پیدا بکنند./839/ت302/ج

 

ارسال نظرات