۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۴۵۷۱۲
مدیر کل اوقاف اردبیل:

انقلاب اسلامی ایران آغازی برای بازگشت به ارزش ها و معیارهای الهی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، انقلاب اسلامی ایران را آغازی برای بازگشت به ارزش ها و معیارهای الهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به وجود آورد که منافع ظالمان و ستمگران را به خطر انداخت.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، شامگاه گذشته در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل، خاطرنشان کرد: 22 بهمن 57 پایان استبداد، خودکامگی و استعمار در ایران و آغازی بود بر رهایی ایران ستمدیده از تاریخ شاهنشاهی که این رهایی در سایه نزول باران رحمت خمینی کبیر میسر شد.

 

وی افزود: حماسه سال 57 یادآور جانبازی‏‏‏، از خودگذشتگی و سلحشوری مردمان غیرتمندی است که با اتکال به ذات پاک خداوند سبحان و به فرمان امام بزرگوار خود با مشت‌های گره کرده و دل‌های منور به نور ایمان به میدان نبرد حق علیه باطل قدم نهادند و پایه‌های ستمشاهی مزدوران را فرو ریختند.

 

حجت الاسلام قیامی، تصریح کرد: دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشانگر فرهنگ و دیدگاهی است که در آن تجدید عهد و میثاق نیروهای انقلاب برای شتاب هر ساله انقلاب و ترسیم الگوی مدینه فاضله‌ای که ملت شریف و آگاه ایران در طول سال‌ها تلاش و مبارزه و جهاد به استقلال آن شتافتند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران آغازی برای بازگشت به ارزش‌ها و معیارهای الهی است که توانست راه و رسم زندگی مستقل در پناه پرچم اسلام را بیاموزد که مردم سرنوشتشان را خود براساس آموزه‌های دین اسلام تعیین کنند.

 

وی بیان کرد: بی‌تردید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و فداکاری‌های ملت و لطف پروردگار است که مسیر را تحت لقای پرچم پر افتخار الله‌اکبر که رمز پیروزی معجزه‌آسای انقلاب است برای نفی قدرت‌های شرق و غرب هموار ساخت به نحوی که مستکبران زمان را یکی پس از دیگری به خاک مذلت انداخت و نه تنها سبب قطع منافع استکباری شد بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به وجود آورد که منافع ظالمان و ستمگران را به خطر انداخت.

 

حجت الاسلام قیامی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یک حقیقت انکارناپذیر است که با نور ایمان مردمان این سرزمین، غرور و استکبار جهانی را شکسته و تبدیل به نور امید در دل آزادگان جهان شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و دعوت از عموم مردم استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: تا آخرین نفس بر پای آرمان‌های انقلاب، امام راحل و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب ایستاده و در روز 22 بهمن فریاد استقلال، آزادی و ندای جمهوری اسلامی سر می‌دهیم./937/پ202/ب4

ارسال نظرات