۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۴۶۶۷۷
با حضور نماینده آیت الله سیستانی؛

نشست علما و روحانیان شهرستان آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست علما و روحانیان شهرستان آمل با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی در این شهر برگزار شد
آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، نشست علما و روحانیان شهرستان آمل، شب گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی به همراه جمعی از اعضای دفتر آیت الله سیستانی در ایران و عراق، مدیر استانی حوزه های علمیه مازندران، ائمه جمعه شهرهای استان و علما و روحانیان شهرستان آمل در سالن اجتماعات حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.


حجت الاسلام مدنی، عضو دفتر آیت الله سیستانی در این نشست با بیان این که آیت الله سیستانی به عنوان دیدبانی قوی مسائل را نظاره گر بوده و به خوبی تصمیم گیری می کنند، گفت: فاجعه اخیری که برای جهان اسلام پیش آمد ایشان فرمود که به یک باره احساس کردم بعد از آن همه تلاش ها، گروه های تکفیری جنایتکار دارد عراق را فرو می ریزد و دیگر اثری از آن باقی نمی ماند.


وی با اشاره به این که آیت الله سیستانی با درک شرایط موجود در عراق احساس تکلیف کرده و پیام تاریخی خویش را صادر کردند، بیان داشت: مرجعیت در عراق با نگرانی شدید تحولات امنیتی در عراق را دنبال می کرده است.


حجت الاسلام مدنی تصریح کرد: آیت الله سیستانی همه را دعوت به وحدت کلمه و تقویت تلاش ها در مقابله با تروریسم و فراهم کردن حمایت کامل از شهروندان کردند.


عضو دفتر آیت الله سیستانی، ادامه داد: با این پیام چنان خروشی در ارتش ، مردم و قبایل به وجود آورد که تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرد و انشاالله خبر پیروزی را مردم دریافت می کنند.


وی با اشاره به نقش و خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی به عنوان نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی، گفت: آیت الله سیستانی اهداف بلندی دارند که امیدواریم خداوند متعال ایشان را موفق بدارد./1314/پ202/ب6

ارسال نظرات