۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۴۷۱۹۰
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین:

هدف استکبار جهانی از کشتار مسلمانان، اسلام ستیزی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: ایران اسلامی امروز در منطقه حرف اول را می‌زند و دشمنان اسلام الگوگیری ملت‌های بیدار جهان را از کشورمان قابل تحمل نمی‌دانند؛ در همین راستا با ایجاد وحشت در کشورهای جهان پروژه اسلام ستیزی خود را ادامه می‌دهند.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره کشته شدن سه تن از دانشجویان مسلمان در آمریکا گفت: کشورهای غربی به دلیل کینه ای که نسبت به مسلمانان در کشورهای مختلف دارند با هر وسیله ای به دنبال بدنام کردن آنها هستند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در ادامه افزود: امروز رسانه غربی با سکوت خود در مقابل کشته شدن سه مسلمان در آمریکا رویکرد ضد اسلامی خود را مقابل همشهریان کشور خود نشان دادند و بر این موضوع صحه گذاشتند که حقوق بشر آمریکایی فقط در راستای منافع غربی‌ها قابل تصور و دیده شدن است.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی با فرستادن تروریست و ایجاد خشونت و جنایت در کشورهای اسلامی چون سوریه و عراق تا به امروز نتوانسته به اهداف کلان خود برسد و مقاومت مردم این کشور تروریست‌ها را مجبور به عقب نشینی کرده است و این موضوع موجبات عصبانیت غربی‌ها را فراهم کرده است.

 

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت: در حال حاضر مردم کشور یمن در مقابل زورگویی‌های اعضای ارتش این کشور ایستادگی کرده و با هوشیاری صحنه مقابله با ظلم را ترک نکرده اند؛ بنابراین کشورهای اروپایی و غربی از پیشرفت روزافزون اسلام احساس نگرانی می‌کنند و این موضوع زمینه دشمنی شدیدتر آنها را با اسلام فراهم کرده است.

 

وی با بیان این‌که نفوذ جمهوری اسلامی در جهان به مزاق استکبار جهانی خوش نیامده است تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در منطقه حرف اول را می‌زند و دشمنان اسلام الگوگیری ملت‌های بیدار جهان را از کشورمان قابل تحمل نمی‌دانند؛ در همین راستا با ایجاد وحشت در کشورهای جهان پروژه اسلام ستیزی خود را ادامه می‌دهند.

 

این کارشناس دینی مهم ترین دشمن مسلمانان را اسراییل دانست و ابراز کرد: از نظر تاریخی و تحلیل کارشناسان به خوبی مشخص شده است صهیونیست بین الملل با برنامه ریزی خود به دنبال ضربه زدن به اسلام است.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های جهان در اکثر نقاط دنیا امروز به طور مستقیم و غیرمستقیم در دست صهیونیست‌هاست و آنها از طریق طرح‌های سیاسی خود به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد ترس و وحشت در بین مسلمانان هستند؛ سران کشورهای غربی با حمایت از کشتار مسلمانان در نقاط مختلف جهان ایجاد اسلام هراسی است.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان این‌که قضیه یازدهم سپتامبر نمایشی از اسلام ستیزی غربی‌ها بود اظهار کرد: قضیه یازده سپتامبر به اذعان اغلب کارشناسان آمریکایی نوعی صحنه سازی علیه مسلمانان بود تا زمینه حضور آمریکا در افغانستان و عراق و پاکستان فراهم شود.

 

وی افزود: در حال حاضر مسلمانان در حال پرداخت هزینه دشمن ستیزی استکبار جهانی است، سران کشورهای اروپایی و غربی در طول تاریخ این رویه را ادامه داده اند که با تحریک تندورهای خود زمینه تخریب اسلام را فراهم کرده اند؛ ماجرای شارلی ابدو نمونه ای از این موارد بود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با بیان این‌که دشمنان اسلام افرادی بی منطق و جاهل هستند ابراز کرد: نمونه این اقدام توهین و جسارت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام بود که نشان داد این افراد به دنبال اقدامات غیر عقلانی و بی منطق هستند.

 

وی در پایان گفت: سرنخ همه جسارت‌ها به اسلام مربوط به اسلام ستیزی دنیای غرب است که در هر دوره ای به شکلی خاص ظهور پیدا می‌کند./848/ت302/ب4

ارسال نظرات