۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۵۱۸۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مواظب از پشت خنجر زدن آمریکا باشیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: باید مواظب باشیم آمریکا از پشت خنجر نزند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و بزرگداشت روز شهدا گفت: امروز همه ما بر سر سفره شهدا نشسته ایم.

وی با اشاره به برگزاری نماز باشکوه جمعه بیان داشت: برپایی نماز جمعه از دستاوردهای خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان است، عنوان داشت: نباید بگذاریم نام و یاد شهدا فراموش شود.

فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ مقاومت و صیانت از کشور است

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این که نباید بگذاریم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه کم رنگ شود، عنوان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ مقاومت و صیانت از کشور است.

وی تصریح کرد: اگر این فرهنگ کم رنگ شود خطری بزرگ برای کشور است و فرهنگ مادی و غربی در کشور حاکم خواهد شد.

ولایت مداری مهم ترین ویژگی بارز سیداحمد خمینی بود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به 26 اسفند ماه جاری، سالروز ارتحال سیداحمد خمینی فرزند و یادگار امام راحل بیان داشت: ایشان شخصیتی دوست داشتنی بود.

وی با بیان ویژگی های بارز سید احمد خمینی خاطرنشان کرد: مسأله ولایتمداری ایشان در زمان حیات امام راحل و پس از آن نیز در تبعیت از رهبر معظم انقلاب روشن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سخنان سید احمد خمینی یادآور شد: ایشان فرموند امروز رهبر معظم انقلاب از همان آرمان هایی دفاع می کند که امام راحل دفاع کرد.

وی تصریح کرد: ایشان فرمودند امروز ولایت نقطه وحدت امت حزب الله است و سر پیچی از نظام سقوط را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی شهر حلبچه از سوی رژیم عراق بیان داشت: این بمباران از دردناک ترین رویدادها بود؛ چراکه پنج هزار نفر کشته و هزاران نفر زخمی شدند.

وی افزود: در این حادثه تلخ کسانی همچون آمریکا که سلاح شیمیایی به عراق دادند، دستشان به خون مردم مظلوم این شهر آلوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: این دولت ها که خودشان تولید کننده سلاح شیمیایی هستند و انبار سلاح را در اختیار دارند امروز از سلاح شیمیایی می ترسند.

وی با اشاره به این که آمریکا در دوران جنگ از صدام حسین حمایت کرد و پس از مدتی به عراق حمله کرد، در ماجرا 17 شهریور در ایران نقش داشت، گفت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب از نگرانی خنجر زدن آمریکا در مذاکرات هسته ای تأکید کرد: ما باید با بصیرت و هوشمندانه در این مذاکرات مواظب باشیم آمریکا از پشت خنجر نزند.

وی افزود: نگرانی رهبر معظم انقلاب در این راستا بسیار جدی است و تیم مذاکره کننده هسته ای باید مواظب باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که تیم مذاکره کننده ایران افرادی امین و دلسوز هستند، خاطرنشان کرد: در مقابل این افراد، گروهی اهل نیرنگ و خیانت حضور دارد.

وی با اشاره به نامه 47 نفر از نمایندگان آمریکا که توافق مذاکرات تا زمان رییس جمهوری اوباما اعتبار دارد، عنوان داشت: این نشان از نیرنگ تیم مذاکره کننده آمریکا است.

انتخاب رییس مجلس خبرگان با بصیرت و هوشمندانه است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس خبرگان رهبری و انتخاب هوشمندانه آیت الله یزدی به عنوان رییس مجلس خبرگان افزود: این انتخابی هوشمندانه و با بصیرت است.

وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان اظهار داشت: مجلس خبرگان در زمان انتخاب رهبری نقش بسیار سرنوشت سازی داشت.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: با انتخاب آیت الله یزدی مجلس خبرگان نشان داد، اعضای مجلس خبرگان بدون تأثیر پذیری از فشارهای بیرونی انتخابی با معنا داشته اند./9459/پ201/ب2

ارسال نظرات