۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۵۱۸۹۰
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ایران هرگز تسلیم زورگویی‏های غرب نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به نیرنگ‏های طرف مقابل مذاکره کننده هسته‏ای با ایران گفت: ایران هرگز تسلیم زورگویی‏های غرب نخواهد شد.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‏های نماز دشمن شکن جمعه این هفته سمنان با اشاره به نامگذاری 22 اسفندماه به نام روز شهدا اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم و احترام خانواده‏های آنها بر همگان واجب است.

 

وی با بیان اینکه امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: شهدای والامقام این مرز و بوم نقش و سهم بزرگی در حراست و پاسداری از اسلام و آرمان‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند؛ بنابراین باید زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا را جزء وظایف خود بدانیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه با اشاره به ثبت نام حوزه های علمیه خاطر‌نشان کرد: اهمیت ثبت نام در این حوزه های علمی و معرفتی از آن جهت است که توجه به خانه تکانی «دل» در کنار خانه تکانی «گِل» لازم و ضروری و باید به آن اهتمام ویژه داشت.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان در این دیدار نسبت به اطمینان از تیم مذاکره کننده ایران گفت: رهبر معظم انقلاب با نگرانی در مورد نیرنگ بازی‏های طرف مقابل مذاکره کننده هسته‏ای با ایران هشدار دادند و فرمودند: «تیم ایران باید مراقب شیطنت‏ها و فریب‌کاری تیم مقابل باشند».

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان همواره در صدد فتنه‏گری و توطئه‏چینی علیه ملت ایران هستند، تأکید کرد: دشمنان بدانند تهدیدات و فتنه‏گری‏های آنها علیه این ملت مایه برکت بوده است و ایران اسلامی و ملت مقاوم و با ایمان ما هرگز برابر زورگویی‏های غرب تسلیم نخواهند شد.

 

فتح تکریت کمر داعش و حامیانش را شکست

 

امام جمعه سمنان با اشاره به عملیات راهبردی و مهم چند روز اخیر مدافعان اسلام، ارتش و نیروهای مردمی عراق در تکریت علیه گروهک تروریستی داعش تصریح کرد: همان‌گونه که فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس، کمر صدام را شکست؛ در واقع فتح تکریت نیز کمر داعش و حامیانش را شکست.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی این پیروزی را مقدمه‏ای برای نابودی کامل داعش عنوان کرد و گفت: انشاءالله روزی برسد که عراق به واسطه مجاهدت‌های نیروهای دولتی و مردمی این کشور برای همیشه از شر گروهک تروریستی داعش خلاص شود./977/پ202/ب4

ارسال نظرات