۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۵۲۱۴۳
مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور:

راهیان نور گنج عظیم فرهنگی و تربیتی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: راهیان نور مانند یک گنج است که اگر خوب استخراج شود می‌توان به این گنج دست یافت و گنج آن تربیتی و فرهنگی است.
راهيان نور

محمد حاجی رحیمی، مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان تبیین جایگاه راهیان نور و ظرفیت فرهنگ‌سازی آن در جامعه، ابراز داشت: تأثیرگذاری راهیان نور در جامعه امروزی بسیار است و این توان فرهنگ سازی را نمی‌توان در جایی دیگری مشاهده کرد راهیان نور مانند یک گنج است که اگر خوب استخراج شود می‌توان به این گنج دست یافت و گنج آن تربیتی و فرهنگی است.


وی با بیان وضعیت امروز راهیان نور ابراز داشت: وضعیت امروز راهیان نور وضعیت خوبی است و هنوز با وضعیت ایده‌آل بسیار فاصله داریم.


حاجی رحیمی به ارسال پیام دفاع مقدس از زبان راویان و مسؤولان راهیان نور اشاره کرد و گفت: با توجه به امکانات حاضر در ستاد راهیان نور می توان گفت که به جوانان این پیام رسانده و فرهنگ سازی شده است.


وی برگزاری اردوی راهیان نور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مسؤولان در عرصه فرهنگی باید درک درست از تأثیرگذاری راهیان نور داشته باشند و پتانسیل‌ها را باید کشف و همه همت کنند با برگزاری این امر مهم به نقطه مطلوب دست یابیم.


مسؤول کمیته خادمین قرارگان مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه اظهار داشت: باید در برنامه راهیان نور بازنگری شود و به این گنج عظیم دست پیدا کنیم.


وی به سخن حضرت امام خمینی(ره) درباره جبهه اشاره و خاطرنشان کرد: جبهه دانشگاهی آدم سازی در این زمان موجود است و باید با برگزاری یادمان‌های دفاع مقدس، درباره فلسفه شهادت و مقام شهید فرهنگ سازی شود./978/ت302/ی

ارسال نظرات