۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۵۲۷۰۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سیره فاطمی جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که پیامبر گرامی اسلام اسوه و الگوی کاملی است، گفت: این وجود نورانی در کمال نبوت و رسالت قرار دارد که کسی بالاتر از مقام ایشان وجود ندارد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، شب گذشته در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که مردم ما امت زهرای اطهر(س) هستند، گفت: این حضور گسترده و برگزاری مراسمات عزاداری نشانگر عشق و ارادتی ارزشمند نسبت به خاندان عصمت و طهارت است.

 

وی با اشاره به این که مردم ما همدردی و عزاداری خوبی انجام دادند، بیان داشت: باید تلاش ما در راستای پاسداشت مقام والای اهل بیت معصومین(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) بوده و ابراز ارادتی شایسته نسبت به این بزرگان داشته باشیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که پیامبر گرامی اسلام اسوه و الگوی کاملی است، تصریح کرد: این وجود نورانی در کمال نبوت و رسالت قرار دارد که کسی بالاتر از مقام ایشان وجود ندارد.

 

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) در کمال و مرتبه ارزشمندی قرار دارند که کمال انسانیت در حد پیامبر و آل ایشان دیگر بالایی ندارد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است، گفت: هر کسی هستیم باید اسوه و الگوی ما پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) باشد تا بتوانیم به سعادت و رستگاری دست پیدا کنیم.

 

وی با تاکید بر این که بهره گیری از سیره نورانی حضرت فاطمه الزهرا(ع) باید در برنامه های زندگی ما وجود داشته باشد، بیان داشت: این بانوی بزرگوار تنها اسوه و الگوی بانوان نبوده بلکه الگویی برای همه مردان و زنان است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضرت فاطمه الزهرا(س) به صورت تمام و کمال در مسیر تعالیم والای دینی گام برداشته است، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار رحمتی برای همه ما است که باید مقام والای ایشان را به بهترین نحو ممکن گرامی بداریم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که باید سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) را در برنامه های زندگی خود وارد کنیم، افزود: ما که چنین سرمایه های ارزشمندی داریم باید از آنان به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و شایستگی این بزرگواران را پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: مراعات تعالیم دینی را داشته و جان ما علوی شود و هر پست و مقامی داریم باید سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) را در عمل و کردار داشته باشیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: انسان باید به فکر عاقبت بوده و از لحظه های زندگی استفاده شایسته ای داشته تا ره توشه خوبی برای سرای آخرت خود فراهم کند./950/پ202/ب

ارسال نظرات