۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۵۳۳۹۸

نشست مشترک دولت و مجلس یکشنبه آینده در پاستور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور نظارتی و هماهنگی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوراز برگزاری جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی دولت در یکشنبه هفته آتی خبر داد
نشست مشترک دولت و مجلس به ميزباني مجلس نشست مشترک دولت و مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا، مجید نصیرپور در گفت‌وگویی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، جلسه مشترک دولت و مجلس روز یکشنبه (23فروردین) ساعت 18 تا 20 عصر به میزبانی دولت در پاستور برگزار می‌شود.

معاون امور نظارتی و هماهنگی معاون پارلمانی رئیس‌جمهورافزود: این جلسات به صورت فصلی برگزار می‌شود و در اولین دوره از سال جدید نیز دولت میزبان مجلس است که امیدواریم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و توجه مجلس بتوان در این نشست در خصوص تحقق شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و مردم و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای توسعه و اعتلای کشور، چشم‌انداز روشنی تعریف کرد.

وی محور این جلسه مشترک را مسائلی دانست که ممکن است در سال 94 پیش آید و نیاز به همکاری مجلس و دولت برای شتاب در خدمتگزاری به مردم دارد.

نصیرپور از سخنرانی روسای قوای مجریه و مقننه در این نشست خبر داد.

معاون امور نظارتی و هماهنگی معاون پارلمانی رئیس‌جمهورهمچنین توضیح داد: بر اساس دعوت صورت‌گرفته، وزیر امور خارجه در جلسه‌ی روز سه‌شنبه مجلس حضور پیدا خواهد کرد و گزارشی از فعالیت‌های تیم مذاکره کننده و موضوعات مربوط به بیانیه لوزان به نمایندگان ارائه می‌کند./924/د101/ج

ارسال نظرات