۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۵۴۷۹۶
استاد حوزه علمیه قائمشهر:

پیروزی در برابر دشمنان نیازمند همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر گفت:‌ شعار همدلی و همزبانی شعاری بود که امام خمینی(ره) از آن برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و تحقق وحدت کلمه استفاده کرده است.
استاد حوزه علميه محمديه قائمشهر

حجت الاسلام علی رحیمی، استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با اشاره به این‌که شعار سال نشان دهنده دغدغه مقام معظم رهبری به مسائل کشور است، بیان داشت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری که می تواند برنامه ای برای نخبگان در جامعه باشد در بردارنده درس های فراوانی است که اگر دولت و ملت همدل و همزبان باشند دشمن کمتر سوءاستفاده می کند.

 

دبیر جبهه اصولگرایان قائمشهر گفت: شعار همدلی و هم زبانی شعاری بود که امام خمینی(ره) از آن برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و تحقق وحدت کلمه استفاده کرده است.

 

عضو جبهه پایداری مازندران با بیان این‌که همدلی و همزبانی برای پیشرفت جمهوری اسلامی مؤثر است، خاطرنشان کرد: نقدها باید منصفانه و منطقی باشد و دولت در برخورد با انتقادها سعه صدر داشته باشد و منتقدان خود را دشمن نخواند.

 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به این‌که تیم مذاکره کننده هسته ای مورد اعتماد است، تصریح کرد:‌ در مذاکرات باید خطوط قرمزها رعایت شود و دستاوردهای شهدای هسته ای و عزت ملت ایران نباید مورد خدشه وارد شود.

 

وی افزود: هدف استکبار این است تا با این مذاکرات و فشارها چهره ایران را در جهان خدشه دار کند و به دنیا این‌ گونه معرفی کند که ملت شریف ایران خواهان صلح و آرامش نیستند.

 

استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دنیا می داند که فتوای ولی فقیه از چه جایگاه مهمی در جامعه برخوردار است، گفت: استکبار جهانی می داند که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و بهتر می دانند که فتوای ولی فقیه بر تحریم سلاح های هسته ای از چه جایگاهی برخوردار است.

 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که حمله عربستان به یمن همانند حمله رژیم صهیونیستی به غزه است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با این تعبیر عربستان را در سطح یک کشور غیر مسلمان تنزیل می دهد و همانند کسانی می داند که اسلام را مضحکه خودشان قرار دادند.

 

وی با بیان این که رژیم آل سعود به حتم بازنده نهایی این جنگ نابرابر خواهد بود، افزود:‌ مردم یمن مردمی مستحکم و قوی هستند و به یقین عربستان را زمین گیر خواهند کرد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات