۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۵۵۷۵۴
گلایه پدر شهید احمدی روشن از برخی مسؤولان:

چرا با لغو سخنرانی‌ام نمی‌گذارید حرف‌هایم را جوانان بشنوند

خبرگزاری رسا ـ پدر شهید احمدی روشن در مراسم گرامیداشت شهدای هسته‌ای با ابراز گلایه از برخی مسؤولان که با لغو برخی سخنرانی‌هایش مانع ارتباط گیری وی با مردم می‌شوند، گفت: چرا نمی‌گذارید به جوانان بگویم قدر این صنعت هسته‌ای را بدانند که این صنعت به همین راحتی به دست نیامده است.
حاج رحيم احمدي روشن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت گرامیداشت شهدای هسته ای بسیج مدرسه علمیه معصومیه(س) ظهر امروز در مراسمی که با حضور پدر شهید مصطفی احمدی روشن برگزار شد، از خانواده‌های این شهدا تجلیل به عمل آورد.

 

براساس این گزارش در ابتدا مراسم حجت الاسلام ملکی مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) ضمن خیر مقدم به پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: یکی از مهمترین دلایلی که حاکی از حقه بازی و حیله گری طرف مقابل ما در مذاکرات هسته ای است، به شهادت رساندن شهدای هسته ای به ویژه شهید مصطفی احمدی روشن است.

 

مدیر مدرسه علمیه معصومه(س) افزود: باید همواره از خود بپرسیم که چه کسانی شهدای هسته ای ما را به شهادت رساندند.

 

در ادامه این مراسم پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: هر یک از جوانان و طلبه های بسیجی برای من شهید مصطفی احمدی روشن هستند که با بصیرت و تلاش خود مرا خشنود می کنند؛ بعد از مصطفی من یک معامله ای با خدا کرده ام که برد ـ برد است.

 

رحیم احمدی روشن با اشاره به واقعه غدیر و ولایت امیرالمومنین علی(ع) ابراز داشت: اگر ولایت داشته باشیم به حیرت و ذلت نخواهیم افتاد؛ واقعه غدیرخم را درس بزرگی برای امت است؛ اگر کسی در راه ولایتمداری قرار بگیرد گمراه نخواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم در این زمان بصیرت و آگاهی مان را بالا ببریم و نگذاریم کسی جایگاه بصیرت را از ما بگیرد چرا که کسی که ولایت داشته باشد ولایت را می شناسد.

 

پدر شهید احمدی روشن گفت: هرکجا ردپای آمریکا و جنایتکاران صهیونیستی باشد در آنجا پای خون و جنایت و کشتار است با این حال چطور شده که ما مجبور شده ایم به این جنایتکاران دست دراز کنیم.

 

احمدی روشن تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند من به این مذاکرات خوش بین نیستم و در آینده خواهید فهمید که دشمن به هیچ چیز پایبند نیست حتی اگر در قراردادی نوشته شود؛ بنابراین ما باید بصیرتمان را دو برابر کنیم.

 

وی گفت: رژیم صهیونیستی با امضای توافقنامه با ایران قند در دلش آب می شود چرا که می داند با این قرار داد چه چیزهایی از ایران گرفته می شود؛ به محض نوشته شدن قرارداد ژنو بهترین دانشمندان ما را از نیروگاه های هسته ای مان بیرون کردند.

 

پدر شهید احمدی روشن گفت: مصطفی جوانی بود که اصلا دوست نداشت که حرف رهبرش زمین بماند؛ وقتی قرار شد که غنی سازی اورانیوم انجام شود او و تعدادی دیگر از دانشمندان هسته ای به مدت 12 شبانه روز کنار دستگاه های سانتریوفیوژ کار می کردند تا ملت ایران صنعت غنی سازی را داشته باشد؛ نتیجه اش این شد که آمریکایی ها امروز از ما درخواست مذاکره دارند.

 

احمدی روشن اظهار داشت: بعضی از مردم می گویند که باید آمریکا غنی سازی ما را تایید کند؛ اصلا آمریکا کیست که غنی سازی ما را تایید کند، این مردم عزیزمان هستند که در مورد کشورشان تصمیم می گیرند.

 

وی گفت: اگر عده ای فکر می کنند که آمریکا با مذاکرات دست از ما برمی دارد در اشتباه محض هستند چراکه قسم خوردند که تا کمر ملت ایران و انقلاب را نشکنند دست از سرمان برندارند ولی با عنایت خدا ما کمر آنها را خواهیم شکست.

 

پدر شهید احمدی روشن در انتقاد از مسؤولان گفت: چرا باید برخی از سخنرانی هایم با جوانان را لغو کنند و نگذارند به جوانان بگوییم که قدر این صنعت هسته ای را بدانید که این صنعت به همین راحتی به دست نیامده است./1325/پ202/ف

ارسال نظرات