۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۵۵۸۸۱
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

حلقه‏های صالحین مصداق بوستان‏های بهشتی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر تلاش‏های مستمر در راه فراگیر شدن دین اسلام در جهان، گفت: حلقه‏های صالحین بسیج مصادیق بوستان‏های بهشتی هستند.
نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شب گذشته در دیدار مربیان حلقه‏های صالحین و فرمانده سپاه شهرستان سمنان ضمن گرامیداشت میلاد امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: مربیان و سرگروه‏های صالحین از اجر معنوی والایی نزد خداوند بهره خواهند برد؛ چرا که براساس فرمایش حضرت رسول اکرم(ص) «باید به سمت باغ‏های بهشتی که حلقه های ذکر خداوند هستند، شتافت

 

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه تربیت اسلامی امری تدریجی است، تصریح کرد: در این راه پر پیچ و خم افراد باید صبور باشند و گام به گام تا رسیدن به هدف که همان فراگیر شدن دین مبین اسلام در جهان است، تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حلقه‏های صالحین را مصداقی از بوستان‏های بهشتی دانست و افزود: مربیان نباید انتظار داشته باشند که تلاش‏ها و آموزش‏های آنها به سرعت به ثمر و نتیجه مطلوب برسد؛ بلکه این مسیر طولانی است و نباید از توکل به خداوند در این راه ناامید و غافل شوند.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی با بیان اینکه کار مربیان و سرگروه‏های حلقه‌های صالحین راهی مقدس است، خاطر‌نشان کرد: این توفیق نصیب هر انسانی نخواهد شد؛ چرا که برداشتن حتی یک قدم در راه خداوند از سوی انسان‏های لایق و برگزیده انجام می‏شود.

 

وی خطاب به مربیان و سرگروه‏های حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج سمنان گفت: دختران و پسرانی که نزد شما درس اخلاق و اسلام را می‏آموزند، آینده‏سازان این کشور و ملت خواهند بود؛ پس ارزش کار خود را بدانید و بیش از پیش تلاش کنید.

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد: تربیت سه راه دارد که زبان و کلام از مؤثرترین آنها است؛ بنابراین مربیان باید با زبان متربیان خود صحبت کرده و مفاهیم را با شیوه‏ای دلنشین بیان کنند.

 

هجمه‏های دنیای غرب در مسیر گمراهی مردم از صراط مستقیم طرح‏ریزی شده است

 

عسگر مجیدی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان نیز در این دیدار با اشاره بر اینکه جامعه امروز نیاز به بسیج و تفکر بسیجی دارد، گفت: بیش از  پنج هزار نفر در سمنان از اقشار مختلف و با سنین متفاوت بسیجی هستند.

 

وی اظهار داشت: مربیان و سرگروه‏های نظام شجره طیبه صالحین، امروز وظیفه خطیری بر عهده دارند و آن تربیت افرادی مؤمن و آگاه برای جامعه است؛ که باید در این مسیر با استفاده از بهترین روش‏های رفتاری و گفتاری به جذب مخاطبان خود بپردازند.

 

مجیدی تصریح کرد: هجمه‏های دنیای غرب با هدف گمراهی مردم از صراط مستقیم طرح‏ریزی شده است؛ بنابراین باید افرادی برای هدایت مردم به راه درست و سعادت وجود داشته باشند که راه صحیح را از غلط و سره را از ناسره برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه به همت بسیجیان سمنانی در تلاش به سمت شهری عاری از فساد اخلاقی هستیم، گفت: تا کنون در شهرستان سمنان 515 حلقه صالحین تشکیل شده است و امیدواریم بر تعداد آن ها افزوده و تمامی اهالی این شهرستان زیر پرچم بسیج قرار بگیرند./977/پ202/ب4

ارسال نظرات