۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۵۶۶۵۱
نماینده مردم تهران:

مسابقات قرآن کریم نقاط مشترک بین مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ حسین طلا نماینده مردم تهران گفت: قرآن کریم به عنوان کلام وحی و آموزش زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی نقشه راه مسلمانان به شمار می آید؛ هر اندازه میل به مطالعه و سیر در آن بیشتر باشد به همان اندازه جامعه به سمت ایمن سازی حرکت خواهد کرد.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حسین طلا، نماینده مردم تهران گفت: قرآن کریم به عنوان کلام وحی و آموزش زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی نقشه راه مسلمانان به شمار می آید؛ هر اندازه میل به مطالعه و سیر در آن بیشتر باشد به همان اندازه جامعه به سمت ایمن سازی حرکت خواهد کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه بیان داشت: برگزاری این مسابقات به حاکم شدن روح قرآنی در جامعه کمک کرده و فساد اخلاقی را از جامعه دور می کند.

 

وی ادامه داد: با توجه به تحولات منطقه و نگاه کشورهای مسلمان به جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القراء کشورهای مسلمان ، سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم باید به صورت ویژه برگزار شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به توطئه دشمنان در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اشاره و خاطرنشان کرد: باید با برگزاری این مسابقات نقاط مشترک بین کشورهای اسلامی را تقویت کنیم.

 

وی تصریح کرد: در لوای قرآن کریم می توان به رژیم صهیونیستی و جریان صهیونیسم ثابت کنیم که آنها نمی توانند با قلدری و زورگوی برای دیگر کشورها تعیین تکلیف کنند./1325/د102/ح

ارسال نظرات