۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۲۵۷۸۹۸
آیت الله نمازی:

رمز موفقیت شورای شهر و شهرداری در همدلی و همزبانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کاشان همدلی و همزبانی را عملا از چند سال قبل عملیاتی کردند و این همدلی و همزبانی را با دیگر نهادها و دستگاه‌های شهرستان نیز به منصه ظهور رسانیدند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان چهارشنبه شب در جمع اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با تبریک روز شوراها و میلاد امام جواد، از ماه رجب به عنوان ماه معرفت نام برد و افزود: ماه های رجب و شعبان و رمضان دارای ویژگی ها و شرایط خاصی هستند، از این رو کسانی که قدر این ایام را می دانند که پیشاپیش خود را برای حسن استفاده از لحظه های  این ماه های عزیزکه ماه اولیای خدا و ماه خلوت عارفان با خدا است آماده می کنند.

 

وی افزود: ماه رجب ماه استغفار، ماه نجوا و زمزمه اهل توحید با خدا و ماهی است که ائمه اطهار برای پیروان خود کلاس‌های تعلیم و تربیت برگزار کردند، بنابراین دعای ماه رحب و شعبان و رمضان گویای همین معنا است.

 

آیت الله نمازی اظهار امیدواری کرد، توفیق استفاده از برکات آسمانی ماه رجب به درستی به همه افراد داده شود و دغدغه این را داشته باشیم تا لحظات عمرگرانبهای خود را مجانی از دست ندهیم.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان همچنین با اشاره به گذشت دو سال از فعالیت شورای چهارم اسلامی شهر کاشان گفت: طی دو سال گذشته کارهای مهم و بزرگی انجام شده است و کارهای مهم و بزرگ دیگری نیز در دست اقدام است.

 

آیت الله نمازی، انس و همدلی و همزبانی را که رهبر معظم انقلاب امسال را به این شعار مزین کرد را رمز موفقیت شورای اسلامی شهر کاشان دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کاشان این همدلی و همزبانی را عملا از چند سال قبل عملیاتی کردند و این همدلی و همزبانی را با دیگر نهادها و دستگاه‌های شهرستان نیز منصه ظهور رسانیدند.

 

وی گلایه از کار شورای شهر و شهرداری را امری طبیعی و اجتناب پذیر خواند و افزود: اداره یک شهر بزرگ با جعمیت بالا و مشکلات درون شهری و برون شهری که روزانه پذیرای بیش از یکهزار مسافر از خارج شهرستان است و برای شهرستان هزینه های مادی و تأثیرات سوء دارد و می تواند ساختار و شکل شهر را عوض کند کار سخت و بزرگی است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با تأکید بر افزایش انس و برادری و صفا و صمیت و اخلاص در کار و کلان نگری بر مسائل شهرستان گفت: در سایه همدلی و همزبانی مجموعه مدیران دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان می توان شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان در همه بخش ها بود.

 

آیت الله نمازی، با اشاره به نقش اصلی مردم در پشتیبانی از شورای شهر و شهرداری و مدیریت شهرستان، خواستار ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در مدیریت شهری شد و افزود: همانگونه که امام فرمود، خدمات دولت را به مردم گزارش کنید تا مردم بدانند چه اقداماتی انجام شده است، از این رو شورای شهر و شهرداری نیز گزارش فعالیت های انجام شده را به مردم گزارش کنند تا مردم بدانند چه خدماتی برای آنها انجام شده است. /1307/پ202/ب4

ارسال نظرات