۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۵۸۱۷۸
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

دولت در مبارزه با فساد اقتصادی موفق عمل نکرده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که تاکنون دولت در روند مبارزه با فساد اقتصادی موفق نبوده و مسوولان باید در این زمینه تجدید نظر و با تمام قدرت با مفسدان اقتصادی مبارزه کنند.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه یکی از آموزه های سبک زندگی اسلامی مدیریت خانواده براساس مبانی دین اسلام است گفت: مدیریت اقتصادی خانواده و درآمد آن از طریق کسب روزی حلال و مشروح در زندگی است.


خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه درآمد و کسب روزی حلال در رشد و بالندگی مدیریت خانواده نقش مهمی دارد بیان داشت: مومنان باید به کسب درآمد حلال در محیط کاری مواظبت و اموال کسی مورد تجاوز و ظلم قرار نگیرد.


وی افزود: درآمدهای حرام از راه قاچاق کالا، ربا، رشوه و کم فروشی و کم کاری حرام و لعنت فرشتگان را به دنبال دارد.


امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در مذاکرات قابل حل نیست، گفت: حل مشکلات اقتصادی در مدیریت کارآمد داخلی است و به همین دلیل برای حل مشکلات اقتصادی کشور، اتکا بر تولید داخلی ضروری است.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: باید به رشد تولیدات داخلی تکیه کنیم که این امر از سوی مردم و مسؤلان؛ ارتقای تولید، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را به دنبال دارد.


آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد اقتصادی خاطر نشان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که تاکنون دولت در روند مبارزه با فساد اقتصادی موفق نبوده و مسوولان باید در این زمینه تجدید نظر و با تمام قدرت با مفسدان اقتصادی مبارزه کنند.


خطیب نماز جمعه بوشهر  با گرامیداشت 12 اردیبهشت و روز معلم سالروز و شهادت استاد مطهری گفت: یکی از بهترین قشرهای جامعه معلمان و فعالان تعلیم و تربیت هستند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به 13 رجب سالروز ولادت فخر بشریت امیرمومنان علی (ع) اظهار داشت: حضرت  علی (ع) ملاک و معیار شناخت حق از باطل است و شعیان باید این روز را گرامی بدارند./833/پ202/ب4

ارسال نظرات