۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۵۹۷۱۲
امام جمعه بروجرد:

خدمات هلال احمر در دوران جنگ تحمیلی و پس از پیروزی انقلاب بسیار ارزنده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد هفته هلال احمر را فرصتی مناسب در راستای پاسداشت خدمات صادقانه به مردم دانست و گفت: خدمات هلال احمر در دوران جنگ تحمیلی و پس از پیروزی انقلاب بسیار ارزنده است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد ظهر امروز در دیدار با کارکنان، امدادگران و اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان با اشاره به نام گذاری هفته حلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت ماه گفت: دین اسلام یک هزار و 400 سال پیش، پایه تعاون و همکاری را بنا کرد.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که جمعیت هلال احمر در دوران جنگ تحمیلی و پس از پیروزی انقلاب خدمات ارزنده‌ای داشته است، افزود: هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای پاسداشت خدمات صادقانه به مردم است.

 

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در مناسبت ها و حوادث گوناگون ملموس است.

 

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به خدمات هلال احمر در دوران دفاع مقدس افزود: این نهاد خدمات فراوانی به مجروحان، آوارگان و جنگ‌زدگان در آن زمان ارائه کرده است.

 

وی یادآور شد: هلال احمر در جنگ تحمیلی صدها شهید، جانباز و ایثارگر به ملت و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: این نهاد در انجام وظایف سازمانی خویش در بروجرد موفق عمل کرده است.

 

وی در ادامه یادآور شد: اشتغال زایی، ارائه وام های خودکفایی، خدمات حمایتی، درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی، کمک به ازدواج ساده و کمک های نقدی از جمله خدمات ارزشمند جمعیت حلال احمر بروجرد است.

 

حجت الاسلام ترابی تحول در زمینه جذب نیروی حلال احمر را بسیار مناسب ارزیابی کرد و تأکید کرد: باید نیروهای داوطلب و کارآزموده در این نهاد به کار گرفته شوند./9459/پ202/ح

ارسال نظرات